Kokemuksia Avonin meikeistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaisko vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaisko vai ei

Vieras
Työkaveri hoitaa tilausta, ja siellä ois ihanan värisiä luomivärejä. En vaan tiedä minkälaatuisia ovat, varisevatko tai laittaako ne silmät herkästi vuotamaan? Onko ne ostamisen arvoisia vai ei? Samoin ripsarit, ois kiva kuulla kokemuksia.
 
ite myin kanssa ja käytin jossain vaiheessa, tykkäsin kovasti, nyt ei ole tullut käytettyä kun en jaksa vain itselle tilata ja kauppaaminen muille ei kiinnosta. Jos tulisi tilauksia niin tilaisin heti itselle ripsarit ja shampoot sieltä
 

Yhteistyössä