Kokemuksia Allista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen

Vieras
Minulla Alli-kuuri 9 viikkoa takana ja painoa -8.3kg tuona aikana. Alli sopii TODELLA hyvin minulle ja motivoi syömään oikein. Oikeastaan viimeiset kaksi viikkoa olen ollut ilman lääkettä ja silti paino on kivasti, mutta hiukan hitaammin laskenut.
Muita kokemuksia? Olen painonpudotustavoitteeni puolivälissä nyt.

siitä sanotaan, että se sitoisi niin hyvät kuin pahatkin rasvat joka taas ei ole hyvä asia. Hyviä rasvoja kun kuitenkin tarvitaan. En ole uskaltanut itse kokeilla ainakaan vielä. Hienoa kuulla, että jollakin auttanut. Itselläni lähinnä motivaation puute.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
siitä sanotaan, että se sitoisi niin hyvät kuin pahatkin rasvat joka taas ei ole hyvä asia. Hyviä rasvoja kun kuitenkin tarvitaan. En ole uskaltanut itse kokeilla ainakaan vielä. Hienoa kuulla, että jollakin auttanut. Itselläni lähinnä motivaation puute.

Se sitää sitä rasvaa vain sillon samalla aterialla. Jos on huolissaan hyvienrasvojen saannista niin otat ne öljyt mutta et Allia. Käytännössä sillä saa piilorasvan pois ja mahdollistaa sen ettei tarvi ihan sahanpurulla elellä :) varsinkin jos joutuu syömään muiden kun itsensä laittamaa ruokaa jollon ei voi olla varma.

Alkuperäinen kirjoittaja eli:
miten se siis toimii,millon ne piltsut otetaan,monta päivässä,mitä saa syödä päivässä sit lisäks jne jne?

Max 3/pvä. Otetaan suokailun yhteydessä, estää ateriassa olevan rasvan imeytymistä kehoon ja rasva tulee ulos. Ei sinänsä sellanen laihdutuspilleri joka itsessään tekee mitään tai rajoittaa muutoin järkevää ruokavaliota.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
miten se siis toimii,millon ne piltsut otetaan,monta päivässä,mitä saa syödä päivässä sit lisäks jne jne?

Max 3/pvä. Otetaan suokailun yhteydessä, estää ateriassa olevan rasvan imeytymistä kehoon ja rasva tulee ulos. Ei sinänsä sellanen laihdutuspilleri joka itsessään tekee mitään tai rajoittaa muutoin järkevää ruokavaliota.

Itseasiassa se estää osaa rasvoista imeytymästä, ei kaikkia

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Saako sitä suoraan apteekin hyllyltä ilman kuulustelua???

Ei saa. Sen käytöstä pitää keskustella farmaseutin tai proviisorin kanssa ennen ostoa. Kenelle hyvänsä sitä ei myydä vaikka reseptivapaasti onkin myynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Ei saa. Sen käytöstä pitää keskustella farmaseutin tai proviisorin kanssa ennen ostoa. Kenelle hyvänsä sitä ei myydä vaikka reseptivapaasti onkin myynnissä.

Ööh, juuri eilen ostin ja kävelin kassa kautta ulos. Kukaan ei kysellyt mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:

Ko. lääkkeen myynnistä on olemassa ohjeistus jota ei sitten asioimassasi apteekissa noudatettu...

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:

Ko. lääkkeen myynnistä on olemassa ohjeistus jota ei sitten asioimassasi apteekissa noudatettu...

No ei. Onneksi oli oikealla asialla ja kun eka pakkauksen ostin, niin kävin asian farmaseutin kanssa läpi.

Yhteistyössä