Kokemuksia Alli-laihdutuslääkkeestä?

"alli"
Rasvaripuli kertoo, että liian rasvaista ruokaa syöt. Ei muusta. Jos syö terveellisesti sitä ei tuu. Ja ylipainoiset syö yleensä liian rasvaista ruokaa. Eli pudottaa painoa, mutta takaisin tulee, ellei opettele oikeaa ruokavaliota vähemmällä rasvalla.
 
no tuota...
[QUOTE="vieras";24981474]Mulla ei avuksi, kun ongelmana ei liika rasva, vaan liian hiilihydraatit.[/QUOTE]

No, esim. sellainen, että rajoitat sitä hiilareiden nauttimista. Sitä ennen on suositeltavaa käydä hankkimassa kestävä selkäranka.
 
"..."
löysäkshän se mahan tekee, tulee sellanen rasva sitten tonne pöntöön pinnalle. mä oon muutenkin laiha joten eihän se mulle tepsiny :D paskat mä mitää ruokavalioo noudattanu edes. voita ja hiilareita nams... kokeilin isäpuolen pillereitä.
 
"vieras"
Rasvaa et saa syödä ollenkaan, tutullani tuli töissä ripulit housuun. Meillä valkoinen työpuku, ei kiva tunne:)
Allin tarkoitushan on poistaa elimistöstä sitä syötyä rasvaa, ei sitä mitä sulla jo siellä ennestään on. Eli jos et syö rasvaa ollenkaan, ei allista ole mitään hyötyä.

Ja mitenkäs se rasva poistuisi allin avulta sieltä kun siitä reiästä ja allin vaikutuksen takia koostumus on mitä on ja varmasti suurimmalla osalla se ilmenee ripulin muodossa, mikä ei niin miellyttävää ole. Joten jo pelkästään tän takia en suosittele tuotetta ollenkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24981474]Mulla ei avuksi, kun ongelmana ei liika rasva, vaan liian hiilihydraatit.[/QUOTE]

Kaupan hyllyltä löytyy nykyään jo vähähiilarista leipää ja vihdoinkin ite innostuin karppaamisesta koska tykkään syödä voileipiä =) Joten ei muuta ku laskemaan hiilareita ja edes jonkun verran vähentämään niitä.
 

Yhteistyössä