Kokemuksia Alanyasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkailija

Vieras
Olemme lähdössä mies minä ja vauva 8kk parin viikon päästä Turkin Alanyaan. Onko kellään kokemuksia ko.paikasta lasten kanssa?? Kaikki tieto ois tervetullutta :))

Alanyassa on rantaa riittämiin, basaarissa voi shoppailla ja siinä se olikin. Lapsen kanssa siis :D
Itse olin kahden teinin kanssa, ja uinti & shoppailu riittivät lapsille toiminnaksi, onneksi.

Jos lentokone tulee Antalyaan ja meette sieltä bussilla Alanyaan, niin matka kestää pienen ikuisuuden.. Bussi pysähtyy huoltsikalla, jossa on ihan törkeän kallista, meille tuli mieleen, että olisko siinä pysähtyminen joku tae siitä, että bussi saa ajella ihan rauhassa - siinä pysähtyy nimittäin kaikki bussit.
Yksi nainen osti sipsipussin ja kaksi limua ja maksoi niistä 20 euroa. Että niissä hinnoissa mentiin pari vuotta sitten.

Miehet huutelee perään koko ajan. Joka putiikissa ym. miehet kyselee "where is your boyfriend?" ja ehdottelee illaksi treffejä... Rasittava paikka! Muuten voisikin olla ok.
Ja EN pukeudu paljastavasti, en edes ole vaalea (en ole kokonaan suomalainen), vaan hiuksetkin kuin turkkilaisilla naisilla (silmät tosin sinivihreät)...

Ihan kiva paikka. Jos allas on hotellilla niin siinä oli ainakin meidän 3 veelle tarpeeksi. Päivällä oltiin uima-altaalla ja illalla shoppailtiin. Satama on kaunista vuorimaastonsa ansiosta. Vaikka ihan vaan käveli sataman alueella niin se oli jo lomaa ainakin mulle. Loppua kohti alkoi väsyttää kaikki basaarien myyjät, olivat niin innokkaita myymään :D

Yhteistyössä