V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Siis pyykin pesukone? Ei oo kokemusta, mut astianpesukonetta meille ei enää ikinä tule siitä merkistä.
Toivoo nimimerkki: kaksi paskaa kokenut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Siis pyykin pesukone? Ei oo kokemusta, mut astianpesukonetta meille ei enää ikinä tule siitä merkistä.
Mikäs niissä huonoa oli? Kerro.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Siis pyykin pesukone? Ei oo kokemusta, mut astianpesukonetta meille ei enää ikinä tule siitä merkistä.
Mikäs niissä huonoa oli? Kerro.![]()
Ei varmaan mikään. Meen astiat on varmaan vaan väärän mallisia ja kokoisia siihen.Mä en siis ilmeisesti vieläkään osaa täyttää sitä kunnolla.
No ei vaan.
Se ei oikeesti pese puhtaaksi.
Veitsi/haarukka/lusikkateline (mikä ikinäkään on nimeltään) on semmonen, mis on valmiit reiät niille härveleille ja meen kalut ei sovi siihen kunnolla (Elegiat ainakaan, villeroysta puhumattakaan). Sen saa kyl irti, mut sitten ne in kaikki toisissaan kiinni ja jää entistä likaisemmiksi ja märiksi
.
Kuivaustulos piti olla A-luokkaa, mut melkein aina ne on märkiä ne astiat. Vinkkulaseille ei oo omaa paikkaa (ne ei oikein sovi sinne minnekään).
Siihen piti mahtua 10 hengen astiasto (vai olikohan peräti 12 hengen), mut en mä vaan tajua mitä mallia (ei ainakaan arcticaa eikä vaniljaa). Jos ne laittais sinne pinoissa, ni sit ehkä menis.
Ja olen kokeillut eri pesuohjelmia ja eri pesuaineita. Ei se vaan oo mun kaveri.
Alkuperäinen kirjoittaja v:[
Lusikkatelineen koloja joutuu joskus "muotoilemaan" puukolla isommiksi, missä koneessa tahansa (meillä siemens, entinen bosch).
Ja jos jättää märäksi niin siinä koneessa on joku vika, tukos tai vastukset rikki.
Ei meilläkään koneeseen mahdu kuin 5hengen astiat ja siis pestään ehkä 3koneellista päivässä ettei tiskipöytä ole jatkuvasti täynnä likaisia astioita. Ne valmistajan määrät on ihan arvioita..