[QUOTE="shihtzu";26272255]No enhän minä sitä tarkoittanut, että siellä kaikki olisi aina naamat kuin naantalin auringolla, tottakai lapsille tulee harmistuksia ja itkujakin, mutta vielä en ole noihin törmännyt. Omani menevät hoitoon jo aamulla ennen seitsemää ja siellä on jo ennen meitä useampi lapsi ja hyväntuulisia lapsia olen siis tähän mennessä nähnyt.
Omista lapsistani voin sen sanoa, että nuo ovat niin tottuneita vieraisiin ihmisiin, että heidän maailmansa ei kaadu, jos ei äidin kanssa voi olla koko ajan. Pienempi tänäänkin kun sen hain, niin siinä se hoitajan kanssa lattialla leikki ja minut nähdessään hihkui riemusta, hymyili minulle ja hoitajillekin ja kuulemma on todella hyväntuulinen pieni mies. Päiväunille käyminen ei ole ollut vaikeaa, kun jätkä nukahtaa kuulemma lautasen ääreen joka kerta, vetelee kuulemma sormin kamalaa kyytiä ruokaa suuhunsa, että ehtii syömään, kun väsyttää niin kamalasti.
Ei minulle ainakaan vielä ole tullut sellaista tunnetta, että olipa huono juttu viedä lapset päiväkotiin.
Tänään sitten törmäsin yhteen tuttuun, jonka poika on samassa päiväkodissa, mutta eri ryhmässä kuin minun lapseni ja sanoi, että tuo pienten ryhmä on tuolla aivan yliveto, siellä on ehdottomasti parhaat hoitajat ja syliin pääsee aina kun haluaa ja on tarvetta ja isompien puolella paras hoitaja on tuon esikoisen ryhmässä, paikan ainoa miespuolinen hoitaja.[/QUOTE]
Onko kysessä MLL:n päiväkoti?