kokeilkaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja vinkki
  • Ensimmäinen viesti
vinkki
Suosittelen kokeilemaan sellasta tuotetta kun Valmarin. On SUOMALAINEN, kansainvälisestikin palkittu tuote. Edistää ruuansulatusta ja aineenvaihduntaa.
Itse käytän sitä ja olen todennut hyväksi. Eikä ole kallista n. 5e pullo ja saa apteekista ja luontaistuotekaupoista.
 
vinkki
sitä otetaan 2-4 kertaa päivässä ruokalusikallinen lasilliseen vettä aterian yhteydessä. Siitä tulee jotenkin kevyt olo, vessassa saa juosta, pistää kuonat liikkeelle. Ei tieystikään yksistään vaikuta, mut on hyvä laihdutuksen tukena, kun syö kevyesti ja liikkuukin vähän.
 
Tintti1010
kirjoitin altavistan hakukoneeseen ton nimen ni se löys nettisivut jotka kertoo tuosta tuotteesta!!!! Kuulosti hyvälle ja järkevälle, ainut pelko on päänsäryt joita siinä sanottiin että voi tulla, kun miulla on kova migreeni ja kaikki paastot saa aikaan migreenikohtauksen ja tossakin ne elimistön myrkyt lähtee liikkeelle... :\|
Ja sit toinen juttu oli et ruokavaliota pitäs muuttaa, mutta miten???(koska siinä sanottiin, että jos palaa entisiin ruokatottumuksiin niin hapot tulee takasin ja alkaa kertyä uudestaan elimistöön...?!?)
 
vinkki
Mut tässähän on just se, että ei tarvii mitenkään erityisemmin paastota. Minä syön normaalia kotiruokaa ja herkuttelenkin välillä ja silti tuntuu vaikuttavan. Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia, mutta sekin on tietysti yksilöllistä.
 
Tintti1010
Elimistöön kertyneet happamat aineenvaihdunnan kuona-aineet saadaan poistettua vain tiukalla ruokavaliolla. Alkuvaiheessa, kun elimistön emäspitoisuus lisääntyy ja happoylijäämä, kuona sekä rasva lähtevät liikkeelle, saattaa ilmetä mm. väsymystä tai päänsärkyä. Muutoksesta selviytyminen vaatii kovaa sisua ja lujaa tahdonvoimaa. Palaaminen takaisin entiseen ruokavalioon auttaa vain hetkellisesti sekä lopettaa happamien aineiden poistumisen ja elimistön happamoituminen alkaa uudelleen

Tää oli lainaus sieltä tekstistä... http://www.valmarin.fi/tuote.html siinä on sivu jossa lisää infoa!!! :)
 

Yhteistyössä