kokeilkaa tätä, paino putoaa varmasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauppiliini harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pauppiliini harmaana

Vieras
...2 päivän dieetillä, jos vain noudatatte dieettiä. Joskus joku tuskaili, kun paino ei tipu ja annoin vinkkiä, miten dieetti toimii: http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=301171 Mä tiputin 4:ssä viikossa 5 kg, liikuntaohjeita en pystynyt noudattamaan säntillisesti, mutta silti paino lähti. Ja nyt on hyvä olla :)

Onko kirjassa ruoka-ohjeita noille d.päivilee? ja onko niissä raaka aineena ihan tavis kaupasta saatavia tarvikkeita ja ruoka-aineita? kiinnostus heräsi, mutta tuntuu että onko ihan tavallisena "pulliaisena" mahollisuuksia kýseistä diettitiä noudattaa..

joo kirjassa on ruokaohjeita yllin kyllin, jos ei itse keksi mitään. ei mitään erikoisia ruokia, vaan ihan normaaleja ruoka-aineita, mitä saa joka kaupasta. Ja dieetti on todella mahdollinen toteuttaa, ei mitään suuria ponnistuksia vaativia juttuja. Kirjan nimi on 2 päivän dieetti, kirjottajat on Tessa ja Glenn Cooper.

Itse pudotin painoa -20kg ilman mitään vippas konsteja....katsokaa mitä suuhunne laitatte.....
Tärkein on ruokavalio ja se mitä syö ja miten paljon kuluttaa :laugh: :laugh:
Turhaan maksaa painonvartioille tai kurittaa itseään ihmedieteillä kun voi itsekkin ilmaiseksi pitää kuria itselleen.... :kieh:
SUOSITTELEN jos vaan on valmis siihen....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 01:07 Kokemuksen omaava kirjoitti:
Itse pudotin painoa -20kg ilman mitään vippas konsteja....katsokaa mitä suuhunne laitatte.....
Turhaan maksaa painonvartioille tai kurittaa itseään ihmedieteillä kun voi itsekkin ilmaiseksi pitää kuria itselleen.... :kieh:

Eipä tämä dieetti olekaan mikään ns. ihmedieetti, vaan sen tavoite on pysyvä painonhallinta oikean ruokavalion ja liikunnan avulla. Dieetti helpottaa jokapäiväisen ruokavalion toteutuksessa, jotta paino putoaa jne.

\

Täysin samaa mieltä!

\

Miulla äiti joskus kustansi sen painonvartiat homman ja kun se on jossain tuolla takaraivossa niin ei uudestaan tarvii maksaa. Alotin taas tuon ruuan tarkkailun ja painon pudotuksen tällä menetelmällä.. Suosittelen, vaikka hidasta onkin. Mutta niinhän sen olla pitääkin.. :D Ja siellähän painotaan nimenomaan ruokavalioon!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 13:56 Äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 20:22 Pauppiliini harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 09:43 Äiti kirjoitti:
Siis onko tässä puhe atkinsin dietistä?

Tällä ei ole mitään tekemistä Atkinsin (ihme)dieetin kanssa.

Miten tämä eroaa siitä?

Mulla ei ole kovin paljon tietoa tosta Atkinsista, mutta käsittääkseni siinä kytätään hiilihydraatteja. Tässä 2 päivän dieetissä sun ei itse tarvitse laskea kaloreita tai hiilareita tai mitään muutakaan, vaan päivän ateriat valitaan sarakkeista, joihin on valmiiksi laitettu ruokamäärät grammoina. Kaikki on laskettu valmiiksi sopivassa suhteessa. Rasvan määrä on kohtuullinen.

Vielä piti sanomani, että käsittääkseni toi atkinsilla paino putoaa nopeesti, mutta se tulee takasin yhtä nopeesti dieetin jälkeen, jos vähänkin poikkeaa ruokavaliosta. Ja tietääkseni atkins ei painota liikuntaa mitenkään painonpudotuksessa ja -hallinnassa, toisin kun tämä dieetti. Yleensä dieeteissä ei ajatella aikaa eteenpäin dieetin lopettamisen jälkeen, joka taas tässä tehdään. Musta tää on ollu lempeä tapa pudottaa painoa ja myös hallita sitä. Kiloakaan ei ole tullu takasin, tässä oppii syömään oikein ja liikkumaan.

Atkinsissä pistetaan aluksi hiilarit minimiin. Kun ihanne paino on saavutettu hiilareiden määrää nostetaan sellaiseen suuruuteen että laihtuminen loppuu ja paino pysyy tavoite painossa.Eli samalla dieetti ruokavaliolla ei pysytä mutta ei tietenkään aleta mässäilemään mitä sattuu kuten ei varmaan missään laihdutus tai dieetti operaation jälkeen. Urheilija taas kuluttaa paljon hiilareita ja jos tällainen urheileva henkilö käyttää atkinsia hänen hiilareiden määränsä on tietysti urheilematonta henkilöä suurempi. Tässä nyt tällaista infoa. Itse kätän atkinsia tai muuta vastaavaa. Minusta eri keinot sopivat eri ihmisille...tämä tuo tuloksia meille. Ei kait sillä ole väliä kunhan homma toimii ja saadaan pysyviä tuloksia...eli ei kun läskit liikkeelle =)
Namitonta joulunodotusta laihduttajille :xmas:

Yhteistyössä