Kokeilimme PERHEPETIÄ!

Tyttö rupesi illalla klo 22 jälkeen itkeskelemään ja valittamaan että mahaan koskee. Kun muutaman kerran oli käyty silittelemässä niin kysyin tytöltä haluaisiko tulla viereen nukkumaan. No tyttöhän kipaisi meidän sänkyyn ja alkoikin rauhoittumaan. Meni puoli tuntia ja alkoi nyhhke kuulumaan vierestä: "omaan sänkyyn, nyyhnyyh, omaan sänkyyn". Kun sinne pääsi niin nukkui aamuun saakka ihan rauhallisesti. Eli ei se taida olla ihan kaikkia lapsiakaan varten, tuo perhepeti. :LOL:
 
Annuska
Olisit nyt sitkeästi vaan pitänyt typsystä kiinni. Perhepeti on ainoa oikea menetelmä, millä hoidetaan perheen yhteenkuuluvuutta, lapsen perusturvaa, ainoaa oikeaa henkistä kehitystä sekä älyllistä ylivertaisuutta.
 
Voisko joku tietämättömälle selittää, mikä ihme on perhepeti? Tarkottaako sitä, et koko kööri samassa sängyssä? Meillä tulis varmaan ahdasta jos sellasta tulevaisuudessa kokeilis, kun nytkin valtaan sängyn niin ettei ukko meinaa aina viereen mahtua =) (sänky on kuiteskin normi parisänky)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Olisit nyt sitkeästi vaan pitänyt typsystä kiinni. Perhepeti on ainoa oikea menetelmä, millä hoidetaan perheen yhteenkuuluvuutta, lapsen perusturvaa, ainoaa oikeaa henkistä kehitystä sekä älyllistä ylivertaisuutta.
lolololol!!! oikeesti!?

siis väkisten pidät kiinni? Good for you! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei kai se ole tarkoitettukaan kun max. alle kaksivuotiaille.
Pitääkö mun nyt häätää tuo 2v10kk ikäinen omaan petiinsä?
:'(
Meillä ainaki toi 2,5 vuotias nukkuu tyytyväisenä vanhempien välissä. Paljon helpompi niin ku se et mä nukun osan yöstä 130cm sängyssä - vaikka mä lyhyt olenki niin ihan niin lyhyt en sentään ole
 
Meillä toi 2v päätti tänään että meillä nukutaan perhepedissä kun vauva syntyy :whistle:

Tai siis, mä ja mie ssaadaan nukkua ihan kahdestaan omassa sängyssämme ja hän nukkuu vauvan kanssa pinnasängyssä joka on meidän sängyn vieressä :LOL:
 
Meillä perhepeti,jossa saan tätä nykyä nukkua keskenäni :LOL: :LOL:
Ei vais,toi perhepeti kuulostaa jotenkin elämäntapavalinnalta,mitä se meillä ei ollut,vaan kun mukulat nukku paremmin vieressä,niin mikä jottei...nykyään saan kavuta yläkertaan keskenäni,mukulat nukkuu mieluummin isän kanssa....tarttis varmaan tehdä jotain järjestelyjä asian suhteen! :whistle:
 

Yhteistyössä