Koivunkäpy tai muu kestoilu-kerhoilija

RouvaMadHatter

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 106
2
36
Pääsettekö normaalisti kerhoon? Onko miut potkittu pois vai miksi en sinne pääse :/ ? Pääsen siihen alkusivulle mistä pääsee kuvagalleriaan, keskusteluihin jne. mutta sitten kun näpsäytän että keskusteluun niin en pääsekään.

Onhan miulla salasana oikein :ashamed: ..? Jos joku vaikka yvllä laittais sen salasanan :ashamed: ..

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Keltä kerhoon saisi salasanan...?
Mä luulen että kuka vaan kerholainen saa antaa sen. :wave: Mää voin laittaa sulle yynä. :)

Kiits! Aion alkaa käyttää kestoja vauvalla ja olisi varmaan hyvä jos jostain saisi vertaistukea alkuun :) Ja neuvoja. Pitäisi varmaa kohta alkaa ne vaipat vähitellen hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Keltä kerhoon saisi salasanan...?
Mä luulen että kuka vaan kerholainen saa antaa sen. :wave: Mää voin laittaa sulle yynä. :)

Kiits! Aion alkaa käyttää kestoja vauvalla ja olisi varmaan hyvä jos jostain saisi vertaistukea alkuun :) Ja neuvoja. Pitäisi varmaa kohta alkaa ne vaipat vähitellen hankkia.
Juups, neuvot kyllä tulee alussa tarpeen. Minäkin olin ihan ulalla alussa. Mutta eiköhän tuolta kestoilukerhosta löydy molempia, sekä vertaistukea että neuvoja. :) Itsekin pitäis taas piipahtaa, aikoihin siellä käynytkään. :ashamed: Ajattelin että jos innostuisin ompelemaan tulokkaalle vaippoja. :)

Yhteistyössä