Koivuisia peikkotauluja ? maalaismarkkinat

AAM
hei muistaako maalaismarkkinoilta kukaan ostaneensa peikkotauluja ? siis pikkuöttiäisiä tekemässä kuvissa mitä nyt sattuukin...

siis käsin maalattuja koivuviipaleelle ? yritän metsästää moisisen tekijää kuumeisesti..

aPuja ? tänks :D
 
AAM
mä tykkään :D ne on just sulkkeja !
*muoks eli juuri näitä tauluja tarkoitan.. * :) kiitoksia... löytäjälle mutta nyt vain se valmistaja tarttis löytää käsiin.. omaan kaksi tauluja kotona mutta ei valmistustarraa takana :(
 
eräs vaan
Mäkelä Maikku tmi
Pikkumäentie 44
38740 HAPUOJA
p. 044-5171 330
m.maikku@luukku.com
*peikkotaulut ja ovikoristeet, enkelit ja keijukaiset

Tommonen oli seinäjoen messuilla kun googletin mut ei oo sama
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Mäkelä Maikku tmi
Pikkumäentie 44
38740 HAPUOJA
p. 044-5171 330
m.maikku@luukku.com
*peikkotaulut ja ovikoristeet, enkelit ja keijukaiset

Tommonen oli seinäjoen messuilla kun googletin mut ei oo sama
onko iha varma ettei ole sama :D ? siis..
 
AAM
luikkis@netti.fi sähköpostilista jossa ilmoittavat myyntipaikkansa ja timo sukanen miehen nimi jos jotakuta muuta kiinnostaa kans.
tulevat mm ensi viikendinä tampereellle käsityöläismessuille.
 
Kalevi
Sisarentyttäreni Tanja Lundström maalaa näitä Karviassa. Töitä myy ympäri suomea edellämainittu Timo Sukanen. Myös Tanja itse käy joskus myyntimatkoilla, varsinkin ruotsinkielisillä alueilla. Valikoima uusiutuu jatkuvasti, ja työt ovat maailman parhaita alallaan!
 
t.sukanen
tiedoksi kaleville ja muille että minä (teija) ja timo maalataan niitä tauluja myös.
eli suomessa neljä henkilöä (2 pariskuntaa) jotka maalaa ja myy tauluja.
Eli minä ja Timo myydään meidän maalaamia tauluja ja Tanja ja Tomas myy oma maalaamiaan tauluja. Kaikki on ihan yhtä aitoja:))
sähköposti on tosiaankin luikkis@netti.fi josta keikkakalenteria voi kysellä.
Ihanaa tätä vuotta ja toivottavasti nähdään markkinoilla:)
 

Yhteistyössä