Y
yök!
Vieras
Raskauspahoinvointi velloo valtoimenaan ja aloin ruuanlaittoon kun pakko olis syödäkin. Ensimmäinen virhe oli laittaa liemikuutio riisien joukkoon. Yök, nyt täällä koko talossa leijailee karsea haju. Ja vielä tarttis mennä sen höyryttävän kattilan viereen paistamaan kalafileet.... Yöööökk! Voi kun tämä olo jo helpottas.... Mutta ei taida vielä olla toivoa kun vasta reilun viikon kärsinyt tästä ällötyksestä.