V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siivillä??? mitä??? siis KORVILLA vai???
Ap:lle meillä on papillon ja on tosi fiksu. suht hyvin ollaan pärjätty vaikka perhoskoiraa ei kyllä koskaan suositella lapsiperheeseen. se on vilkas, iloinen mutta omapäinen. ne on ihania koiria luonteeltaan mutta herkkiä karvoistaan. mulla on puolitoista vuotias jonka kanssa niillä on vähän väliä jotain kähinää keskenään. eli en suosittele pienten lasten kanssa...
Mielestäni ei sovi lapsiperheeseen. Mun äiti kasvattaa kyseistä rotua ja itselläni oli perhonen 10v ajan. Meidän piti luopua koirasta siksi, että ei enää sen ikäisenä tottunut meidän vauvaan, joka 6kk iässä alkoi konttailla ja takertua koiraan. Toki pennusta asti teille tullut perhonen tottuu lapsiin, mutta luonne on oikeasti uhmaikäisen lapsen tyyppinen ja vaatii reilusti huomiota. Sopii enemmänkin pariskunnalle, eläkeläisille jne. On erittäin pieni ja hentoluinen koira, painoa 2-5kg välillä riippuen muuten koosta. Eli helposti särkyvä rotu. On älykäs koira, eli älykäs ja viitsivä omistaja saa kyllä koulutettua tosi kivaksi kaveriksi. Mutta on myös huomionhakuinen ja vahtimisee/haukkumiseen taipuvainen.
Rotu on kyllä ihana ja mainio ja edelleen ikävöin omaa pientä perhostani. Mutta itse en suosittelisi lapsiperheeseen, toki tämä on vain mun mielipide. Vaikka isommassa koirassa on enemmän hoidettavaa, on perhosella leijonan persoonallisuus ja se kyllä yleensä näkyy ja kuuluu.
Tosi ruma. Meiän kunnon luolakoira pyöritti tänään hangessa yhtä perhoskoira pentua. Kyl lensi kuin märkä rätti
meidän papillon oli melkein 6v. kun lapsi syntyi. nyt lapsi on 1v9kk ja ihan hyvin meil on menny. et ei aina tarvii koirasta luopua, jotkut tottuu. mut kaiken yllä olevan tiedon kyllä allekirjotan. älykäshän se on (oli top10 listalla älykkäimmissä roduissa)
miks helvetissä sä annat sun ison koitan pyöritellä joitain koiranpentuja hangessa??? varsinkin noin pienen koiran pentua?
Niinpä, MIKSI?? Sit ihmetellään miksi pienet koirat on säikkyjä ja haukkuu - no kun isojen koirien omistajat antavat omiensa pelotella pienet pentuna henkihieveriin!
no toi "ruma" näyttää olevan vaan joku joka yrittää provosoida, eli tuskin tollasta on edes taphtunukkaan![]()
Mutta perhoskoira on kyllä äärimmäisen ruma ja ärsyttävän näköinen. Siinä ihan oikeassa tuo provo.no toi "ruma" näyttää olevan vaan joku joka yrittää provosoida, eli tuskin tollasta on edes taphtunukkaan![]()
Mutta perhoskoira on kyllä äärimmäisen ruma ja ärsyttävän näköinen. Siinä ihan oikeassa tuo provo.