Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Leikkaus hintaa olen ajatellut.olen varannut leikkaukseen n.500e, kuitenkin hintoja kyselen ja mielellään edullisemman leikkauksen ottaisin.Ajattelin, että lisääkö tuo kives-juttu jotenkin hintaa kastroinnille.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:03 Donnanen kirjoitti:Tuo hinta riippuu koiran koostakin. Kuinka paljon menee lääkkeitä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:06 vieras kirjoitti:\Leikkaus hintaa olen ajatellut.olen varannut leikkaukseen n.500e, kuitenkin hintoja kyselen ja mielellään edullisemman leikkauksen ottaisin.Ajattelin, että lisääkö tuo kives-juttu jotenkin hintaa kastroinnille.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:03 Donnanen kirjoitti:Tuo hinta riippuu koiran koostakin. Kuinka paljon menee lääkkeitä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:Kuinka paljon maksaa suunnilleen uros koiran kastrointi? Missä kävit leikkauttamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:31 vieras kirjoitti:Kenellekään tilannetta, että toinen kives ei ole laskeutunut ja samalla leikkauksella kastrointi?Paljonhan sellainen yhdistelmä leikkaus maksaa?
Tä??Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:33 vieras kirjoitti:No huh huh. Eikö tuo ole halvempi laittaa nappi otsaan niin pääsee siitäkin vaivasta.
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 20:27 Kaddy kirjoitti:Löytyisköhän tuolta mitään kunnollista, en jaksanut etsiä valmiiks. http://www.google.com/search?q=piilokives+koiralla%2Bleikkaus&rls=com.microsoft:fi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1