Koirien yhteishuoltajuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukka81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
.. tossa nyt siis oikein on se ongelma? sitä en oikein ymmärrä. Jos kerran et pelkää että heidän välillä olisi mitään, niin mitä väliä sillä on, että näkevät toisiaan? Ja vaikka se exä hakisi sitä koiraa teiltäkin, mitä se haittaa jos ei ole joka päiväistä ja jos ilmoittaa etukäteen ja kysyy onko menoja.

Oon varmaan liian yksinkertanen kun en vaan tajuamikä tossa on vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka81:
Tällä hetkellä en ole mustasukkainen, paitis ehkä välillä aavistuksen koirasta. Enemmän mua pelottaa miten tilanne tulee vaikuttamaan meidän mahdollisuuksiin elää normaalia perhe-elämää. Emme asu vielä yhdessä ja siihenkinhän tilanne vaikuttaa. En voi kuvitella et elämme saman katon alla ja joku vieras hyppää vakituiseen hakeen toista koirista.

Ja valitettavasti ehdotus myynnistä on mahdotona, exälle koira on kaikki kaikessa eikä sitä missään nimessä suostu mulle myymään. Poikaystävälleni ehkä, mutta luulen että siinäkin on ehtonsa. Eli pelkään ettei hän ole valmis päästämään koirasta irti. Ja näin ollen tässä suhteessa tuntuu olevan 3 ihmistä ja 3 koiraa.

Huh huh:)))))))),4 kuukauden seurustelun jälkeen mietit,miten voitte elää normaalia perhe-elämää:))))))))))). Luulin, että olen jo kaikki vitsit nähnyt, mutta ei. Tämä on kyllä yksi parhaista, heh heh. Onko käynyt mielessä, että ehkäpä toisen 4 kuukauden jälkeen ette ole enää edes yhdessä. Itse en ainakan vielä noin lyhyen tuttavuuden jälkeen haaveilisi tai miettisi yhteistä perhe-elämää.

Oletko ajatellut, että ihmiset ovat erilaisia...? Aika lapsellinen vastaus todelliseen elämäntilanteeseen ja ongelmaan. Onko täysin TAVATONTA, että 4 kuukautta yhdessä olleet ovat rakastuneita ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta?? Ymmärtääkseni tämä on kuitenkin varsin tavallista. Onneksi kyynisyys ei tartu...

Tilanne ratkesi. Poikaystäväni jätti minut sunnuntaina. Olen hirvittävän surullinen ja järkyttynyt. Voin aika huonosti. Tänään hän meinaa tulla hakemaan kamansa pois. Pelottaa, se mitä tapahtuu ja set että näen häntä sitten viimeisen kerran. En voi uskoa, me rakastettiin toisiamme niin kovasti. Me rakastetaan toisiamme niin kovasti!! Hän sanoi sen vielä unissaan useamman kerran ennen aamua, jolloin alettiin puhua ja jouduin kiskomaan sanat sen suusta, tää on ohi.
Tuntuu että samalla kaikki on ohi. Oon taas yksin.

tuo vahinko sinun kannaltasi oli. Oletko nyt ihan varma, että hän tarkoitti unissaan sinua?! Jospa se oli joku muu tai ex tai koira!

Meille jokaiselle on täällä maapallolla ja ihan kotiympäristössämmekin monta elämänkumppaniksi sopivaa. Toiset paremmin kuin toiset, joten kyllä luonto hoitaa sen asian.

Katselepa ensi kerralla sen verran eteesi, että kumppanillesi on ihminen tärkeämpi kuin koira. Meinaan, jotta arvojen pitää olla kohdallaan ja järki päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ja ero tuli:
Tilanne ratkesi. Poikaystäväni jätti minut sunnuntaina. Olen hirvittävän surullinen ja järkyttynyt. Voin aika huonosti. Tänään hän meinaa tulla hakemaan kamansa pois. Pelottaa, se mitä tapahtuu ja set että näen häntä sitten viimeisen kerran. En voi uskoa, me rakastettiin toisiamme niin kovasti. Me rakastetaan toisiamme niin kovasti!! Hän sanoi sen vielä unissaan useamman kerran ennen aamua, jolloin alettiin puhua ja jouduin kiskomaan sanat sen suusta, tää on ohi.
Tuntuu että samalla kaikki on ohi. Oon taas yksin.

Ei yllätä. Oudolta touhulta vaikutti tuo koiran ja exän kanssa rahtaaminen. Jos rakastaa, pystyy jättämään exät taakseen. Ei niihin tarvitse pitää yhteyttä, jos ei yhteisiä lapsia ole. Muista tämä seuraavassa suhteessasi.

Toisaalta, kiinnyit varmaan siihen koiraa sinäkin, joten kysypä saisitko sinäkin tapaamisoikeuden?

No tuskinpa saan.... Ja kyllä miestä rakastaessa opin rakastamaan koiraakin. Ja nyt pitää luopua molemmista. Sattuuhan se ihan helvetisti. Mutta kaipa se on niin, että täytyy olla voimaa hyväksyä asiat joita ei voi muuttaa.
Jospa tässä nyt hetken aikaa hankkis takaisin itsekunnioitusta ja vasta sitten suuntais kohti seuraavaa katastrofia...!