K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka81:Tällä hetkellä en ole mustasukkainen, paitis ehkä välillä aavistuksen koirasta. Enemmän mua pelottaa miten tilanne tulee vaikuttamaan meidän mahdollisuuksiin elää normaalia perhe-elämää. Emme asu vielä yhdessä ja siihenkinhän tilanne vaikuttaa. En voi kuvitella et elämme saman katon alla ja joku vieras hyppää vakituiseen hakeen toista koirista.
Ja valitettavasti ehdotus myynnistä on mahdotona, exälle koira on kaikki kaikessa eikä sitä missään nimessä suostu mulle myymään. Poikaystävälleni ehkä, mutta luulen että siinäkin on ehtonsa. Eli pelkään ettei hän ole valmis päästämään koirasta irti. Ja näin ollen tässä suhteessa tuntuu olevan 3 ihmistä ja 3 koiraa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja ero tuli:Tilanne ratkesi. Poikaystäväni jätti minut sunnuntaina. Olen hirvittävän surullinen ja järkyttynyt. Voin aika huonosti. Tänään hän meinaa tulla hakemaan kamansa pois. Pelottaa, se mitä tapahtuu ja set että näen häntä sitten viimeisen kerran. En voi uskoa, me rakastettiin toisiamme niin kovasti. Me rakastetaan toisiamme niin kovasti!! Hän sanoi sen vielä unissaan useamman kerran ennen aamua, jolloin alettiin puhua ja jouduin kiskomaan sanat sen suusta, tää on ohi.
Tuntuu että samalla kaikki on ohi. Oon taas yksin.