Koiraperheet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonko nipo??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oonko nipo??

Vieras
Meidän koirasta lähtee tosi paljon karvaa, ja mulla pian konttaava lapsi. Mä siis imuroin joka aamu, jotta kykenen laittamaan tuon pirapanan lattialle, kun inhottaa nuo karvat.. Niitä siis kerkiää tulla iltapäiväksi jo lattioille. Mua vaan niin pelottaa, jos lapsi tulee allergiseksi, nyt jo aivastelee aika paljon ja hieroo silmiään.. On tää mahdotonta...
 
No varmaan aivastelee noita siitepölyjäki. Mulla ikää 24 ja pari piskiä ja kyllä ihan vaan siitepölystä reagoin.

Mulla on sama juttu, että karvaa on. Vaika joka pv harjaan Furminatorilla. Ne ei vaan lopu. Oon pessykki jo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
No varmaan aivastelee noita siitepölyjäki. Mulla ikää 24 ja pari piskiä ja kyllä ihan vaan siitepölystä reagoin.

Mulla on sama juttu, että karvaa on. Vaika joka pv harjaan Furminatorilla. Ne ei vaan lopu. Oon pessykki jo!

Mikä tuo Furminator on?
 
Ei sille mahda mitään, niille karvoille siis. Meillä oli 1 trimmattava rotukoira esikoisen ollessa vauva, ja siitähän lähti karvaa aivan tuppoina, mutta eipä tuo niihin ole reagoinu. Nyt vauvan syntyessa on 2 koiraa, ja karvaa riittää ihan omiksi tarpeiksi molemmilla koirilla. Imuroidaan meilläkin ahkeraan, mut sepä auttaa vaan sen hetken, kun on sen imurin varressa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
No varmaan aivastelee noita siitepölyjäki. Mulla ikää 24 ja pari piskiä ja kyllä ihan vaan siitepölystä reagoin.

Mulla on sama juttu, että karvaa on. Vaika joka pv harjaan Furminatorilla. Ne ei vaan lopu. Oon pessykki jo!

Mikä tuo Furminator on?

Muakin kiinnostaa...

 
Anna karvojen olla - ei näkyvät karvat allergian kehittymisen riskiä lisää: koiraperheessähän sitä koirien "pölyä", siis ihon hilsettä on joka tapauksessa joka paikassa. Se hilse on se joka allergiaoireita aiheuttaa, jos on aiheuttaakseen. Lapsesi voi aivastella ihan mitä vain! Imuroit just niin usein kuin muutenkin imuroisit. Stressi pois.

Tiedän kyllä tuntee: itsekin alkuun ajattelin, kun vauva alkoi olella lattialla, että kääk, mitä hiekkoja ja karvoja täällä on lattioilla, mutta nopeasti ikäänkuin totuin siihen... Parantaa vaan vastustuskykyä tuollainen! Ja nopeasti oppii lapsikin suhtautumaan: nyt 2v käy itse poimimassa pahimpia karvatuppoja (koirien karvanlähdön aikaan) nurkista ja kiikuttaa roskiin, jos "nämä karvat oli leikin tiellä" :laugh: . Muutenkin milloin mistäkin löytyy koiran karvoja, hauskaa se vaan on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja gfh:
On, maksaa kaupasta riippuen n. 50-60e, mutta on todellakin sen arvoinen. Säästää hermoja ja vähentää siivousurakkaa.

säästä monta kymppiä ja tilaa ulkomailta!

http://shop.ebay.com/items/__furminator_W0QQQ5ftrkparmsZ66Q253A2Q257C65Q253A15Q257C39Q253A1QQ_scZ1QQ_sopZ15QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14?_stpos=&_fcid=70&gbr=1
 
Alkuperäinen kirjoittaja gfh:
On, maksaa kaupasta riippuen n. 50-60e, mutta on todellakin sen arvoinen. Säästää hermoja ja vähentää siivousurakkaa.

Vastaava laite on ihan pohjavillaharava. Meillä ainakin toimii ihan samalla lailla ja pohjavillaharava maksaa jonkun 13?...
 

Yhteistyössä