O
Oonko nipo??
Vieras
Meidän koirasta lähtee tosi paljon karvaa, ja mulla pian konttaava lapsi. Mä siis imuroin joka aamu, jotta kykenen laittamaan tuon pirapanan lattialle, kun inhottaa nuo karvat.. Niitä siis kerkiää tulla iltapäiväksi jo lattioille. Mua vaan niin pelottaa, jos lapsi tulee allergiseksi, nyt jo aivastelee aika paljon ja hieroo silmiään.. On tää mahdotonta...