koiran turkista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
millä estää puolpitkäkarvasen koiran turkkia menemästä sellaseen sotkupalloon? pörröpallo tulee toiselle puolelle taakse/ylös. muualle ei sellasta tule. karva ei oikeestaan ole etes takussa vaan se on sellasella pörröllä. se on rumannäkönen...

jos harjaa se tulee vähän ajan kuluttua takasin. pesukaan ei auta....

Oisko apuja kellään.....

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Koirillekin on turkkiin jätettävää hoitoainetta mikä estää sähkösyyttä ja auttaa turkkia pysymään järjestyksessä.

Onko mitään merkkiä mitä suositella....Mulla ollu aikasemmin afgaani mutta sillä on ihan erilainen turkki, niin samat aineet ei käy....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Koirillekin on turkkiin jätettävää hoitoainetta mikä estää sähkösyyttä ja auttaa turkkia pysymään järjestyksessä.

Onko mitään merkkiä mitä suositella....Mulla ollu aikasemmin afgaani mutta sillä on ihan erilainen turkki, niin samat aineet ei käy....

Ei oo mitään hajua merkeistä nykyään, mulla ku on noita lyhytkarvasia, mut en usko merkkien välillä olevan valtavasti eroja.

Ainakin afgaanin turkkia hoitaneena voin sanoa että merkeissä on eroja, toisilla tuotteilla turkista tuli ihan pumpulinen ja kuiva kun taas toisilla ihanan puhdas ja kiiltävä. Afgaani siis pestävä kerranviikossa....

Yhteistyössä