Koiran ripuli ja oksentelu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
Nyt illan aikana koira on oksentanut muutaman kerran ja ripuloinut. Mistä tämä voisi johtua? Koira aika sairaan oloinen ja makailee nyt tällähetkellä. Mitään uutta ruokaa koira ei ole saanut tai mitään pilaantunutta. Heinää kyllä tänään syönyt, mutta voiko se myös ripulia aiheuttaa?Ennen ei ole ainakaan sitä tehnyt.
Olen koittanut juottaa koiraa nyt ja olenkin ruiskulla sille vettä antanut, että varmasti näen hänen juovan. Kuitenkin tuo äkillinen ripuli hiukan minua vaivaa, koska mitään uutta ei olla annettu ja mitään ylimääräisiä ruokia ei koiramme saa.

Koira saattaa olla saanut vatsataudin. Tarttuu esim. kun koira haistelee ulkona ulosteita. Tosi hyvä lääke on apteekista saatava canicur. Ja riittävästä nesteen saannista pidettävä huolta, hyvä, että olet antanut vettä ruiskulla.

Hellekin muuten saattaa joillain koirilla aiheuttaa tuollaista. Mutta suosittelen sitä Canicuria, sillä meillä on aina saatu vatsat kuntoon!

ja muista että et anna sille nyt mitään ruokaa. ja aloita ruokkiminen keitetyllä riisillä.. ja sen keitin vedellä. jos ripuli jatkuu useemman päivän niin ota yhteys lääkäriin..

En ole aamulla antanut koiralle ruokaa ja koira ei enää näytä huono vointiselta. Ei siis illan jälkeen enää oksentanut tai ripuloinut.Annoin illalla siis vettä ruiskulla siltä varulta, että näen hänen juovan. Myös piimää annoin(gefilus), jota annamme koiralle muutenkin päivittäin. Koira siis voi hyvin.Ripulin mukana tuli ruohoa ja sama oksennuksen.Eilen kyllä pisteli sitä suuhunsa enemmän kun yleensä.olisko siitä voinut johtua? Kuitenkin täällä kaikki hyvin :)

Mitä ihmettä, tämä on kaks plussan keskustelupalsta, mene jonnekkin koiralehden palstoille puhuman koirasi ripulista, kaks plus on vauva-lehti! Vai pitäiskö mun mennä puhumaan koira-lehden keskustelupalstalle vauvani vaivoista, tuliskohan vastauksia??

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mitä ihmettä, tämä on kaks plussan keskustelupalsta, mene jonnekkin koiralehden palstoille puhuman koirasi ripulista, kaks plus on vauva-lehti! Vai pitäiskö mun mennä puhumaan koira-lehden keskustelupalstalle vauvani vaivoista, tuliskohan vastauksia??

Mikä sua vaivaa hemuli. Nostelet yli kaksi kuukatta vanhoja aloituksia ja vetelet niistä herneitä nenuusi. Täällä saa kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta.