Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Siis sähän taidat vaan tahallasi haastaa riitaa![]()
Mä kans vähä aloin epäillä että oliskohan peräti provo. Ja viel on pitäny nostaaki ihan asioikseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Siis sähän taidat vaan tahallasi haastaa riitaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ainakaan vielä ei ole kovin vakavaa koska koira on ripulista huolimatta VIR-KEÄ ja HY-VÄ-KUN-TOI-NEN.
aion silti marssia apteekkiin enne kun koiran tila huononee.
En näe mitään hyötyä soittaa lääkärille tässä vaiheessa, en kerrassaan mitään.
Toisilla koirilla voi olla yleiskunto parempi,kuin toisilla.
Eli ei pois sulje mitään.
Myös täytyy muistaa,että koirat voivat "huijata" omistajiaan vaikka olisi kuinka
sairaita niin omistajiaan olemalla pirteitä.
Yleinsä koiran ripuli kestää pari päivää.
Sen takia soittaisin eläinlääkäriin,koska he myös tietävät onko liikkeellä
jotain vatsatautia.
Jouko koirasi vettä kuinka hyvin.
Ja mitä tarkoittaa usempi päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Vielä kerran sulle nyt lisään, että sinuna toimisin niin, että jos ne apteekin käsikauppalääkkeet ei ala muutaman päivän sisällä helpottamaan niin sen jälkeen ottaisin yhteyttä lääkäriin. Lääkäri voi määrätä antibioottikuurin. Meillä ollut muutaman kerran sen verran ikävä ripuli, että vain antibiootin avulla loppunut. Toivottavasti koirasi paranee pian :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ainakaan vielä ei ole kovin vakavaa koska koira on ripulista huolimatta VIR-KEÄ ja HY-VÄ-KUN-TOI-NEN.
aion silti marssia apteekkiin enne kun koiran tila huononee.
En näe mitään hyötyä soittaa lääkärille tässä vaiheessa, en kerrassaan mitään.
Toisilla koirilla voi olla yleiskunto parempi,kuin toisilla.
Eli ei pois sulje mitään.
Myös täytyy muistaa,että koirat voivat "huijata" omistajiaan vaikka olisi kuinka
sairaita niin omistajiaan olemalla pirteitä.
Yleinsä koiran ripuli kestää pari päivää.
Sen takia soittaisin eläinlääkäriin,koska he myös tietävät onko liikkeellä
jotain vatsatautia.
Jouko koirasi vettä kuinka hyvin.
Ja mitä tarkoittaa usempi päivä?
Kerrankin asiallinen ja fiksu vastaus. Kiitos siitä.
Koira juo vetta hyvin ja on muutenkin ihan oma itsensä.
On tämä ripuli kestänyt jo 3-4pv.
Mutta mitä hyötyä minun on kuulla vaikka olisikin koirien vatsatautia liikkeellä, eihän se ripulia poista.
Ja lääkkeet on kutenkin haettava, huomenna.
Eihän se lääkärikään osaa muuten neuvoa kuin käskee hakea lääkkeet.
Jos ei mene läkkeillä ohi, niin sitten sen täytyy olla jotain vakavampaa.
Itse pidän mahdollisena että koira on saanut kissankakoista jonkun taudin (mitä niitä nyt olikaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:keitämpä aamulla lihalientä. Mitä mieltä olet kaurapuuron antamisesta?kun sanotaan että se on vatsalle hyvä ja tekee jonkun suojaavan kalvon?
mua ei kauheesti helppaa tietää vaikka olisikin mahatauti kun se ripuli kuiteskin on siitä huolimatta..no kyllä tässä varmaan hyvin vielä käy!
koira on rakas minulle vaikken lääkärille vielä olekaan soittanut.