Koiraihmisille <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äiti tilasi meiltä koiran karvaa.. aikoi kutoa siitä jotain.. pitäis vaan ottaa harja ja alkaa harjaamaan, niin äkkiä tulisi pussillinen.. vielä ei oo kyl pahin karvanlähdön aika, mutta silti niitä karvoja löytyy joka nurkasta, vaikka kuinka imuroi..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Mun äiti tilasi meiltä koiran karvaa.. aikoi kutoa siitä jotain.. pitäis vaan ottaa harja ja alkaa harjaamaan, niin äkkiä tulisi pussillinen.. vielä ei oo kyl pahin karvanlähdön aika, mutta silti niitä karvoja löytyy joka nurkasta, vaikka kuinka imuroi..

Mie oon aatellu kehruuttaa nuo langoiks, mut kallista puuhaa...joten oon miettiny, et ostan rukin ja opettelen itse kehräämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:

Mie oon aatellu kehruuttaa nuo langoiks, mut kallista puuhaa...jotan oon miettiny, et ostan rukin ja opettelen itse kehräämään :D

Mun äiti oli kuullut joltain ystävältä, että koiran karvoista tehty leveä vyö auttaisi selkäkipuun.. en tiedä miten hän aikoo sit saada noista karvoista lankaa, mutta kai hänellä on jokin suunnitelma..

Yhteistyössä