koiraihmisiä paikalla

• Viestiketjun aloittaja "kevät"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Koirat on vanhempia jo, mutta aina olen syöttänyt eläinkaupan ruokaa. Kokeiluja on tehty marketin puolelle. Jonkin verran vaikuttavat ulosteisiin eli ulosteet on vaaleampia, löysempia ja sitä on enemmän.

hilllla
Sekä että. Marketista ostan joskus herkutteluun frolic kuivamuonaa. Muuten eläinkaupasta haetaan royal caninia. Muita kuivamuonia ei edes kelpuuta, ei ainakaan ennen oksentelupaastoa.

"wieras"
Meillä kokeiltiin läpi kaikki mahdolliset kalliit merkit vain eläinlääkäriltä saataviin erikoisdieettimuroihin saakka, mutta mistään ei löytynyt apua jatkuvaan ripulointiin. Myöskään barf ei sopinut. Nyt on jo vuosia syönyt Pirkka-merkin Seniori- ja Juniori-muroja, eikä ongelmia. Pirkaltakaan ei käy mitkään muut kuin nuo kaksi. Hirvittää, että joskus lopettavat valmistuksen tai muuttavat koostumusta, sit en taas tiedä, mikä eteen.

"vierastaja"
Aamuin illoin nokare lihaa, kupissa aina eläinkaupan nappulaa. Kun on kaksi paastoavaa koiraa, niin niillehän syötetään sitä mitä ne syö. Tosin, ne painaa sen 5 kiloa molemmat, niin ei ole kustannuskysymys.

-.-.-
Eläinkaupasta ostan Mush:in BARF-lihapullia.
On myös nappuloina royal caninin puppy, mutta eivät niistä piittaa. Täytynee viedä porukoiden kissoille, ne taas on ihan hulluina noihin nappuloihin :D

sekaruokinta
Taisin vastata jo samanlaiseen kyselyyn? No kuitenkin, nappuloina marketista HHC, pääsääntöisesti kuitenkin eläinkaupasta Sam´s field.
Lihat sitten vaihtelee...

No koira on jo vanhempi, mutta tuon ikäisenä söi joko Purina Pro Plania eläinkaupasta tai Purina Onea marketista. Ei juurikaan eroa. Nyt vanhemmiten syö Royal Caninin roturuokaa. On muuttunut vähäruokaisemmaksi, herkkävatsaisemmaksi ja myös nirsommaksi kun ikää on koiraherralla kuitenkin jo 11 vuotta.

"Fii"
Meidän koirat syö Brittiä ja Royal Caninia.
Marketin nappuloita ei ole edes kokeiltu, kun noi on ollut hyväksi koettuja.
Nuorempi aloitti Hill'sillä, mutta toi Britt on kokeilun jälkeen todettu todella hyväksi!

...OT Märkäruoista taas Pirkan pateet on suurinta herkkua! ;)

"..."
Eka koira söi pennusta asti marketin Luppaa ja vastaavaa. Sairasteli koko elämänsä, oli allergiaa ja sydänvaivoja. Seuraaville olen syöttänyt royal canin roturuokaa ja hyvin ovat voineet.

Nutro on myös hyvä ja edullisempi yhtä hyvä on Jahti ja vahti.

Markettipöperöt voi olla vähän turhan laihoja. Lukuunottamatta Purina one etc. murkinoita.

Pedigreet, Lupat, Sertit (ja mitä niitä on). Ne ovat ihan humpuukia!

Viimeksi muokattu:
"Mie"
Pirkat, Rainbowt ym. Ovat yleensä samaa mitä merkkituotteetkinkatso kuka valmistaja ja voit arvata merkin helposti. Ja meillä Jahti&Vahti käytössä, aiemmin Luppa. On jo aikuinen koira

rakas koira
En kumpaakaan. Koira syö samaa ruokaa kuin itse, oikeaa kotiruokaa, eikä mitään teollisia valmisruokia. Olen joskus maistanut Royal Canin nappuloita ja nehän on ihan mauttomia, YÖK, en tosiaan anna koiralleni semmoista PASKAA mitä en itsekään söisi.

Yhteistyössä