M
minä
Vieras
kertokaa vinkkejä, miten saan koiran oppimaan kulkemaan kauniisti vetämättä hihnassa. Miten ohitetaan toinen koira ilman rähinää ja kiskomista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:rotu, koiran ikä??
paljon toistoja, koiran huomin kiinnittäminen sinuun toisen koirank ohalla. vaatii kärsivällisyyttä. mutta palkitsee varmasti. ethän käytä fleksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:mikä vika fleksissä? Mein seropi oppi kyllä kivasti nuot fleksinkin kans
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:mikä vika fleksissä? Mein seropi oppi kyllä kivasti nuot fleksinkin kans
Vähä vaikea on fleksin kanssa opettaa kävelemään vetämättä kun fleksi on aina kireällä.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:meillä ei ole fleksi käytössä muuallako mettässä ja sieläki vain harvoin, yleensä mettässä ovat irti. hankala saaha koiraan kontaktia jos se huitele 8m päässä...
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:mulla on koiria ollu 10vuottaettä ihan kokemustä löytyy. fleksi on laskalle ihmiselle, anteeksi. haluan koiran kuuntelevan minua oli tilanne mikä tahansa. en halua hilata koiraa useamman metrin päästä tykö toisen koiran tullessa vastaan, pyöräiliä,yms.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:mulla on koiria ollu 10vuottaettä ihan kokemustä löytyy. fleksi on laskalle ihmiselle, anteeksi. haluan koiran kuuntelevan minua oli tilanne mikä tahansa. en halua hilata koiraa useamman metrin päästä tykö toisen koiran tullessa vastaan, pyöräiliä,yms.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:mulla on koiria ollu 10vuottaettä ihan kokemustä löytyy. fleksi on laskalle ihmiselle, anteeksi. haluan koiran kuuntelevan minua oli tilanne mikä tahansa. en halua hilata koiraa useamman metrin päästä tykö toisen koiran tullessa vastaan, pyöräiliä,yms.
eipä sitä koiraa tarvii mistään hilata, kun opettaa sille kunnolla luoksetulon. mut omapahan on asias miten asian ajattelet, ehkä vaan olet niin laiska ettet viitsi koiraasi kouluttaa nii, että se kuuntelee on mikä tilanne vain
Alkuperäinen kirjoittaja dddd:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
no kyllä siihen muutenkin saa kontaktin, mut ehkä et tarpeeks opeta koiria, mut eipähän oo mun ongelma mitä koiries kanssa teet
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja dddd:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
no kyllä siihen muutenkin saa kontaktin, mut ehkä et tarpeeks opeta koiria, mut eipähän oo mun ongelma mitä koiries kanssa teet
saat kontaktin koiraan joka laukkoo sinusta 8m päässä? haluan nähä. kävelytätkö koiraa paikassa jossa on paljon muita ihmisiä lenkillä, muita koiria? tai yleisesti ottaen paljon liikennettä?
täällä pääsee "rauhassa" lenkille vasta illasta 20.00 jälkeen. mummot valtaavat kävelytiet ja ei tulis mieleenkään lähteä sinne koiran kans joka on fleksissä. ja tulee nuista kaikki tykö käskystä, vaikka ovat mettästys koiria. koot 58-65cm
Alkuperäinen kirjoittaja simppeli:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja dddd:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
saat kontaktin koiraan joka laukkoo sinusta 8m päässä? haluan nähä. kävelytätkö koiraa paikassa jossa on paljon muita ihmisiä lenkillä, muita koiria? tai yleisesti ottaen paljon liikennettä?
täällä pääsee "rauhassa" lenkille vasta illasta 20.00 jälkeen. mummot valtaavat kävelytiet ja ei tulis mieleenkään lähteä sinne koiran kans joka on fleksissä. ja tulee nuista kaikki tykö käskystä, vaikka ovat mettästys koiria. koot 58-65cm
Mikä pakko on antaa koiran käyttää fleksiä miten haluaa?
Lue nyt toi miten sitä voi käyttää ihan viisaasti. Ja opeta koira palaamaan vierellesi ja kävelemään nätisti. FLEKSISSÄ ON LUKKO!
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja simppeli:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja dddd:Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:5 koiraa tällä hetkellä 2 mullan alla. se on minun mielie fleksistä. miksi ottasin riskiä ja käyttäisin fleksiä koiran kans lenkillä? paremman kontaktin saa hhnan kans koiraan.
Mikä pakko on antaa koiran käyttää fleksiä miten haluaa?
Lue nyt toi miten sitä voi käyttää ihan viisaasti. Ja opeta koira palaamaan vierellesi ja kävelemään nätisti. FLEKSISSÄ ON LUKKO!
tullee nuista jokhainen tykö käskystä, jopa mettässä. se on mielipie, minusta fleksi ei ole turvallinen "hihna" kävelyttää koiraa. mutta jos joku siihen tykästyny niin hän sitä käytäkööt, ei multa ole pois. kauhulla katon niitä joila koira huitelee 8m päässä ristiin rastiin kävelytietä eikä ole korvat käytössä, vika nyt ei koiran ole vaan omistajan.