koiraihmiset;mielipide vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rähinäpuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rähinäpuh

Vieras
Kirjoitin tuossa aikaisemmin löytyy haulla hakusanalla: koiraihmise;mielipide
Että semmoista vielä et oiskohan helpompi jos ottas vaikka puolivuotiaan pennun että ei semmosta ihan vauvaa???

Meille tuli kerran puolivuotias ja oli kyllä vaikeempi alku kun luovutusikästen kanssa on ollu. Koirillakin on "murrosikä" ja tais tolla yksilöllä osua just siihen kun tuli meille. Piti oikeesti tapella sen kanssa, että ei ottanu pomon paikkaa. mahtava koira siitä kuitenkin tuli, ihan ässä (rauha sielulleen)!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tätä puolivuotiasta myy kasvattaja,että ei ole mitään kiertolainen.....hmm...

Niin se meidänkin tuli kasvattajalta, eikä ollut mikään kiertolainen. Ja mikä estää ottamasta? Tarkotin vaan, että jos haluaa helpommalla päästä, olen sitä mieltä, että puolivuotias ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole helpompi kuin luovutusikänen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin se meidänkin tuli kasvattajalta, eikä ollut mikään kiertolainen. Ja mikä estää ottamasta? Tarkotin vaan, että jos haluaa helpommalla päästä, olen sitä mieltä, että puolivuotias ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole helpompi kuin luovutusikänen.

Siis tarkoitus ei ole päästä helpolla,tarkoitin sitä että kumpihan olisi helpompi tuon vanhemman koiran kannalta,eli että kumpi olisi helpompi hyväksyä, luovutusikäinen vai puolivuotias...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis tarkoitus ei ole päästä helpolla,tarkoitin sitä että kumpihan olisi helpompi tuon vanhemman koiran kannalta,eli että kumpi olisi helpompi hyväksyä, luovutusikäinen vai puolivuotias...

luovutusikäinen

niin, no meille tuli puoli vuotias "kiertolainen", joka oli ekasta kodista palautunut kasvattajalle. tästä siis oltiin ihan tietoisia, mutta kommentoin vaan että ei ne kaikki kasvattajan myymät ole välttämättä kokoaikaa siellä kasvattajalla oleilleet. mutta tämä on toki kasvattajan kerrottava.

niin vois tehdä,kasvattaja asuu vaan noin 500km päässä:P

juu meillä kasvattaja toi pennun ja sen emän näytille (ja itse samalla vähän katsastamaan mihin se koira olisi menossa) ja sillä reissullahan se sitten meille jäi, vaikka kuinka oltiin etukäteen päätetty olla kriittisiä. :D mutta ihanan koiran tosta sai ajan kanssa. :)

mutta ei kai siinä muuta kuin katsomaan!!

Yhteistyössä