A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:kaukaasianpaimenkoira
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:kaukaasianpaimenkoira
ok...eiks Leonbergi oo vähän samaa näköä?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:kaukaasianpaimenkoira
ok...eiks Leonbergi oo vähän samaa näköä?
On sil 4 jalkaa ja lurpat korvat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
no sinun typerään kommentiin ei viiti edes mitään "kommata"..
Ja muille, etsimäni koirarotu ei vielä löytynyt mutta finttu kyllä laitto samannäköisen koirarodun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
Ja muille, etsimäni koirarotu ei vielä löytynyt mutta finttu kyllä laitto samannäköisen koirarodun![]()
Kuules nyt!!!Se on sillä tavalla että sinä tottelet minua ja piste
Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
Pysytäänpä ketjun aiheessa.
Ap, koirat.com on tosi hyvä paikka.
Ehkä enemmän on se luonnekysymys, koska kaukkareista löytyy sitten vähän helpompia tapauksia kouluttaa ja niin edelleen. Että ehkä sillä luonnelisällä tekis enemmän, kuin että näyttää siltä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koira-immeinen:ärsyttää kun apsi ei voi tulla kommaamaan vaik tälläsii avaa??`???Mikä järki?Ei ehkä sais sanoo mut suututtaa mua....,,,!????
Hahahah, äkä naurata![]()