Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Pakko mennä googlaamaan tää, ei sano mulle yhtään mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Pakko mennä googlaamaan tää, ei sano mulle yhtään mitään!
Iso valkoinen laumanvartijakoira, tosi ihana oman perheen kesken.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja pippuri75:Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:owczarek podhalanski
Iso valkoinen laumanvartijakoira, tosi ihana oman perheen kesken.
Tai, no... jos ei saa tarpeex tekemistä, ni kaivaa kyllä kaikki kukkapenkit ja nurmikot ympäri ja rakastaa pyöriä ihanissa hajuissa (kuten hevonpa.ka)
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.
Voi, minäkin haluan! :heart: Mulla on niistä vain hyviä kokemuksia! Symppiksiä pakkauksia! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:meillä nyt enkkubulli, ensi vuonna tulee jonkin muun rotuinen kaveriksi.
Voi, minäkin haluan! :heart: Mulla on niistä vain hyviä kokemuksia! Symppiksiä pakkauksia! :heart:
Mulla on kyllä paljon huonojakin kokemuksia, seitsemästä bullistani ei yksikään ole ollut ongelmaton...