KOIRAIHMISET! kennelliiton omakoira-palvelusta kysyttävää...

  • Viestiketjun aloittaja omistaja
  • Ensimmäinen viesti
omistaja
kirjauduin sinne tänään, mulla kaksi koiraa jotka ovat rekisterissä.
yritin lisätä ne omakoira-palvelun kautta tietoihini, mutta tarvitsen valtuutusavaimen, mistä ihmeestä sen saa??!!
 
Ellen väärin muista niin rekisteritodistuksessa on...?

Muoks. Taisikin olla siinä osassa rekisteritodistusta jolla pystyi postitse rekisteröimään koiran omiin nimiin...
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
jos olet oikeasti koirien omistaja, siis että tietosi ovat kennelliitossa niin ne päivittyvät sinne muutamassa päivässä. sitten saat tulostettua omistajatodistuksen jossa on valtuutusavain jos myyt koirat eteenpäin uudelle omistajalle.
 
omistaja
[QUOTE="vieras";22491067]jos olet oikeasti koirien omistaja, siis että tietosi ovat kennelliitossa niin ne päivittyvät sinne muutamassa päivässä. sitten saat tulostettua omistajatodistuksen jossa on valtuutusavain jos myyt koirat eteenpäin uudelle omistajalle.[/QUOTE]

miten niin jos?! :D olen ihan oikeasti koirien omistaja :D
kumpikin on ihan puhdasrotuinen.
ensimmäinen suoraan kasvattajalta ja toinen ollut yhdellä omistajalla, mutta olen ollut yhteydessä myös kasvattajaan.
liityin vasta tänään, eli munko ei itse tarvitsekaan koiriani sinne ilmoittaa vaan päivittyy itsestään?
 
"vieras"
miten niin jos?! :D olen ihan oikeasti koirien omistaja :D
kumpikin on ihan puhdasrotuinen.
ensimmäinen suoraan kasvattajalta ja toinen ollut yhdellä omistajalla, mutta olen ollut yhteydessä myös kasvattajaan.
liityin vasta tänään, eli munko ei itse tarvitsekaan koiriani sinne ilmoittaa vaan päivittyy itsestään?
jep, eli siis jos silloin kun aikoinaan olet ostanut koirat on tehty omistajailmoitus, niin päivittyy automaattisesti.

itse vasta lisäsin sinne äskettäin ostetun koiran, jonka papereiden mukana oli se omistajailmoitus koodeineen.

eli, jos koirat on hankittu jo aiemmin, niin kennellitto hoitaa asian.

ps. sori tuo sana "oikeasti" :)
 
omistaja
[QUOTE="vieras";22491109]jep, eli siis jos silloin kun aikoinaan olet ostanut koirat on tehty omistajailmoitus, niin päivittyy automaattisesti.

itse vasta lisäsin sinne äskettäin ostetun koiran, jonka papereiden mukana oli se omistajailmoitus koodeineen.

eli, jos koirat on hankittu jo aiemmin, niin kennellitto hoitaa asian.

ps. sori tuo sana "oikeasti" :)[/QUOTE]

ei mitään, oli vaan niin hauska jotenkin :D
mut ok, en siis vaivaa tällä päätäni enempää tällä erää :)

kiitos vastauksista! :)
 

Yhteistyössä