koira makuuhuoneessa.... ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on koiranpentu 4kk ikäinen ja alunperin miehen kanssa sovittiin että makuuhuoneeseen ei ole koiralla asiaa. Kun koira tuli, emme voineet "hylätä" sitä muualle kuin makuuhuoneeseen.

Nyt seksielämämme on kärsinyt ja mietimme jo koiran siirtämistä muualle.

Voisikohan koiran vielä tuossa vaiheessa totuttaa nukkumaan esim. poikani (7v) huoneessa? Vai onko toivo jo täysin menetetty... koska tyhmyyttämme ei ajateltu asiaa ihan loppuun asti alussa?

[QUOTE="vieras";25883340]No mä en henkilökohtaisesti tarvitse ylimääräisiä tuijottavia silmiä ja uikuttavaa kuonoa mun sängynreunalle kun me touhuillaan miehen kanssa.
Jos sinä pystyt siihen niin se olkoon sinun "onnesi"...

Ja ei, pentu on lattialla.[/QUOTE]

Niin, no meijän koira ei uikuta eikä tuijota vaan nukkuu kiltisti sängyn alla silloinkin kun me harrastetaan seksiä ;)

[QUOTE="Vieras";25883384]Nukkuiko myös aivan pentuna? Eikö provosoitunut lainkaan teidän meiningeistä..
Voi kumpa meilläkin olisi noin.[/QUOTE]

No en ainakaan muista että olis uikuttanut. Mitä te teette kun pentu käyttäytyy noin? Ei ainakaan kannata huomioida mitenkään, uikuttakoot, kyllä se lopettaa kun huomaa ettei saa mitään huomiota.

Täällä toinen jota koira häiritsee. Mua ahdistaa ajatus että siinä se sängyn vieressä kuuntelee ääniä ja traumatisoituu.
Ja okei, ukkoni on traumatisoitunut entisen koiramme vuoksi. Koira ei ilmeisesti oikein hiffannut mitä tapahtuu ja rynnätä jysäytti sänkyyn kesken kaiken. Kuono suoraan sinne missä toiminta tapahtuu.

Eli meillä koira nukkuu olkkarissa.

Meillä nukkui koira 4 vuotta sängyssä. Sitten päätin, että sänky kuuluu vaan mulle ja miehelle. Laitettiin lapsiportti oveen, eli koira näki makkariin ja nukkuu olohuoneessa. Ihan hyvin se lähti sujumaan, eli parina iltana vähän uikutti vähän aikaa ovella, mutta sitten meni omalle paikalleen nukkumaan.

Niin ja nyt siis saa olla ovikin kiinni :O)

Eli ihan hyvin tuollainen pentukin oppii uuteen paikkaan nukkumaan, päätätte vain missä uusi paikka tulee oleen.