KOHTUUKÄYTTÄJIEN juhannuspino!

Eli tänne ne, jotka eivät ole ihan vesilinjalla, mutta jotka eivät aio myöskään kontata jussina ympäripäissään pitkin metsiä ja peltoja.

Ne, jotka voivat ottaa sen yhden siiderin tai pari kaljaa, eivätkä humallu, tai ala haluamaan lisää juomista.

Ne, joiden kotona voidaan juoda pari lasia viiniä tai saunaolut/siideri vaikka lapset olisivatkin paikalla.

Ne mä haluan tänne :D :wave:

Mari
Ilmottaudun!

Meillä juhannuksena 5 lasta paikalla ja silti aioin lasin tai kaksi punaviiniä juoda ja luultavasti tissutella pari siideriäkin siinä päivänmittaan. Keskellä korpea ollaan, eikä yhtään ajokuntoista löydy. (ei kyllä autoakaan)

Lumivalkoinen
Minä!
Tosin mulla ei ole lapsia eikä muillakaan joiden kanssa juhlitaan jussia.
Mutta otetaan Fresitaa alkuun, viiniä ruuan kanssa ja viiniä ja drinksuja myöhemmin.
Kivaa hiprakkaan juodaan, ei kaatokänniin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Minä!
Mutta otetaan Fresitaa alkuun, viiniä ruuan kanssa ja viiniä ja drinksuja myöhemmin.
Minäkin taidan hakea pullon Fresitaa. Voidaan naatiskella se mökillä sitten, kun lapset ovat jo unessa :)

Mä kanssa
Mä kanssa tuun tähän pinoon. Meillä kolme lasta paikalla, eikä varmaan yhtään ajokuntoista aikuista. Kuten Marilla ei meillä ole autoakaan lähellä mökkiä. Mä varmaan selvin porukasta muutaman siiderin ja valkkari lasin kanssa :)

Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Minä!
Minäkin taidan hakea pullon Fresitaa. Voidaan naatiskella se mökillä sitten, kun lapset ovat jo unessa :)
Jep, sopii hyvin siihenkin tarkoitukseen.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mä kanssa:
Mä kanssa tuun tähän pinoon. Meillä kolme lasta paikalla, eikä varmaan yhtään ajokuntoista aikuista. Kuten Marilla ei meillä ole autoakaan lähellä mökkiä. Mä varmaan selvin porukasta muutaman siiderin ja valkkari lasin kanssa :)
Mulla ei ole edes ajokorttia, joten kulkemisten kannalta on yks ja sama, olenko ajokunnossa vai en. Jos johonkin pitää päästä, niin sitten mennään joko bussilla tai taksilla.

Yhteistyössä