KOHTUUKÄYTTÄJIEN juhannuspino!

Tässä yhteydessä vois myös kertoa vähän mikä on kohtuuta :D Naisille "virallinen" raja humalahakuiseen juomiseen on viisi alkoholiannosta kerralla, eli siis viisi 0,33L siideriä/olutta/lonkeroa tai 12 cl viinilasillista. Sen enempi on riskikäyttöä ja siitä tulee humalaan. Sen alle, niin ei tule humalaan jos syö hyvin ja ottaa rennossa tahdissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Tollo. Se on niiiiin hyvää!
Mun mielestä Tollossa vuosikerroissa on suuriakin eroja.
Auts, mä luulin jo ensiksi että nyt aletaan nimittelemään, kunnes tajusin että se on viiniä :ashamed:
mäkin vähän mietin tätä juttua silloin kun täytin 18v ja heräsin aikamoisesta koomasta. mutsi oli ostanut mulle viiniä jonka etiketissä lukee TOLLO. "öö, mistäs nyt tuulee....?"

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Tollo. Se on niiiiin hyvää!
Mun mielestä Tollossa vuosikerroissa on suuriakin eroja.
Auts, mä luulin jo ensiksi että nyt aletaan nimittelemään, kunnes tajusin että se on viiniä :ashamed:
Niin miäkin! :LOL:

Mutta siis, tähän pinoon. Varmaan yksi, kaksi olutta menee grillatessa. :)

sipsi
Minä. Olen toosi huono ottamaan mitään nykyisin :( max. pari olutta/ siideriä saattaa mennä. Tämä on joskus ongelma muille kuin minulle :(

Mies on töissä joten varmaan selvänä hänkin :)

Kolmen äiti
Minä kuulun tähän pinoon. Iltaruoalla avataan varmasti pullo tai ehkä jopa kaksi pulloa punaviiniä (viidelle aikuiselle). Ja illalla otan ihan varmasti yhden kuivan omanasiiderin saunan jälkeen.

Tämä vaikka imetän (kauhistelkaa vapaasti) :)
Ilman imetystä saattaisin ottaa vielä toisenkin siiderin

ei
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Minä. Olen toosi huono ottamaan mitään nykyisin :( max. pari olutta/ siideriä saattaa mennä. Tämä on joskus ongelma muille kuin minulle :(

ei tää oo sun pinos, se on tuolla toi toinen!!!!

juhlana saa
odotan innolla muutamaa lasillista skumppaa! kun ei arkena ( tai muutenkaan) tule otettua, niin se nousee tukkaan ihanasti!

oottekos maistaneet laitilan shamppanja-siideriä? onko mistään kotoisin?

sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

ei tää oo sun pinos, se on tuolla toi toinen!!!!

Jaa *raapii päätään* Minä kuvittelin, että jos pari olutta otan jussina, olen kohtuukäyttäjä. Ketäs tähän pinoon sitten haettiin :LOL:

m
Mä hyppään tähän pinoon. Otan vain yhdellä kädellä eli max 5 annosta per päivä. Humalaan tuun jo kahdesta lasista eli humalaa ilman tuskin pärjään. Mutta ihan kohtuudella. Ja max kahtena päivänä juon. Jos jaksan.

sipsi
No niin :) :) :)

Aikanaan toki tuli otettua vähän kohtuuttomastikin, mutta ei jaksa ennää :) Tulee niin kamalan huono elämä moneksi päiväksi.

Enemmän tätä kohtuukäyttöä kyllä joutuu mielestäni juhlissa ym. "puolustamaan" tietyille sukulaisille/ ystäville :)

Yhteistyössä