T tadaa Vieras 05.11.2009 #2 Voi, mulla oli helvetilliset kivut jotka säteili jalkoihin. En sängyssä pystynyt oleen paikoillani, kun niin sattui...
Voi, mulla oli helvetilliset kivut jotka säteili jalkoihin. En sängyssä pystynyt oleen paikoillani, kun niin sattui...
J joo Vieras 05.11.2009 #3 Ei mulla ole kuumetta nostanut vissiin kertaakaan, jos oikein muistan. Kovasti vaan koski ja kohtu kramppasi.
Ei mulla ole kuumetta nostanut vissiin kertaakaan, jos oikein muistan. Kovasti vaan koski ja kohtu kramppasi.
N Non compos mentis Vieras 05.11.2009 #4 Voi se tulla ilman kuumettakin. Tosin, KOKSissa olivat sitä mieltä, etten osaa huolehtia hygieniastani eivätkä ottaneet mua edes näytille. Yksityinen määräsi kahta antibioottia sekä kohtua supistavaa lääkettä, jotta tulehdus saatiin pois.
Voi se tulla ilman kuumettakin. Tosin, KOKSissa olivat sitä mieltä, etten osaa huolehtia hygieniastani eivätkä ottaneet mua edes näytille. Yksityinen määräsi kahta antibioottia sekä kohtua supistavaa lääkettä, jotta tulehdus saatiin pois.