K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro lisää? Mistä julkkispiireistä? On nähty levy-yhtiönsä kevätpirskeissä, mikä lienee firman artisteille jokseenkin must + sen lisäksi yhden KTM-kilpatanssijan synttäreillä ( sekin hyvin epävarma havainto epäselvästä kuvasta). Missä muualla julkkispiireissä hän on hengaillut? Eiköhän viihdy lähinnä oman jenginsä kanssa.
Oikein hyvin näkyy tanssijan juhlapostauksen yhdeksännessä kuvassa.

K on pelkkä ikäisekseen keskenksvuinen pelle, jonka taustaklaani pitää sopivasti sellaisessa paketissa, joka on hyödynnettävissä kaupallisesti.

Minkähän takia te shippaajat olette itse tuollaisia keskenkasvuisia pellejä, että oman elämän sisältö koostuu pelletason kyökkipsykologiasta ja -analyyseistä. Mitään realismia niihin ei liity, vaan niitä värittää shippipettymyksen synnyttämä viha ja halu solvata.

Minkähän takia te shippaajat olette itse tuollaisia keskenkasvuisia pellejä, että oman elämän sisältö koostuu pelletason kyökkipsykologiasta ja -analyyseistä. Mitään realismia niihin ei liity, vaan niitä värittää shippipettymyksen synnyttämä viha ja halu solvata.

Analyysi, johon kommentoit, ei kyllä liity shippiin mitenkään. Vaan Käärijän artististi - "strategiaan"

Mä (joka "analyysin" kirjoitti) en ole tossari enkä edes liiemmin bojeristi. Pettynyt vaan halpahintaisiin juostenkustuihin mahanrummutuksiin ja paskapallijuttuihin, mihin tuo Käärijän lavapresenssi näyttää menneen.

Että hyvinpä tunnistit 😅

Yhteistyössä