***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 8****

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joojoo22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joojoo22

Jäsen
08.01.2009
208
0
16
n030.gif
p015.gif
n030.gif

Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
a010.gif

keisha
pituus 152cm
aloituspaino 76
Tavoitepaino 65kg (välitavoite)
paino nyt 72,6kg
pudotettu 3,4kg
viikkopudotus 1,4kg
punnituspäivä keskiviikko

a010.gif

Satuja
Pituus 174cm
Aloituspaino 75,5kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 67,0kg
Pudotettu 7,8kg
Viikkopudotus 0,7kg
Punnituspäivä maanantai

a010.gif

glaudia
pituus: 169cm
aloituspaino: 89,1kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt 88,0kg
pudotusta yhteensä: -1,1kg
viikkopudotus:-0,5kg
punnituspäivä: maanantai

a010.gif

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,6kg
Pudotettu :-2,6kg
Viikkopudotus : -0,4kg
Punnituspäivä :maanantai

a010.gif

Tilsu
Pituus 172cm
Aloituspaino 73.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 76.2kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä maanantai

a010.gif

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,4 kg
Pudotettu 2,9 kg
Viikkopudotus + 0,5 kg (2 vko) :headwall:
Punnituspäivä maanantai

Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.

Että tämmöistä:

Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,4 kg
Pudotettu 2,9 kg
Viikkopudotus + 0,5 kg (2 vko)
Punnituspäivä maanantai

Eli puoli kiloa plussaa kahdessa viikossa... |O Oon ollut nyt reilun viikon kipeä, enkä oo viikkoon poistunut kotoa. Tänään lääkäri, joskohan sais viimein lääkkeet ja taudin pois. Sitten taas uudella innolla kuntoilemaan ja syömään kevyesti.

Mites muilla? Toivottavasti huomattavasti paremmin, kuin itsellä.

Saako tulla häntä koipien välissä takaisin?! :ashamed: Musta ei oo kuulunut, kun on ollut todella suvantovaihe painonhallinnassa ja laihdutuksessa. Pahoitin mieleni kun jotkut harmaat seuraavat painonpudotustani ja ilkeilevät tuolla toisella puolella :( Tuntuu et jengi oikein kyttää ja sit arvostelee. En oo sit viittinyt kirjoittaa mitään henkilökohtaista enää...
Mutta mitäpä sitä muiden mielipiteistä välittämään, kun haluan kuitenkin kirjoittaa täällä! Plussaa siis on tullut parissa kuukaudessa aika paljon.

Tilsu
Pituus 172cm
Aloituspaino 73.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 76.2kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä maanantai

Takaisin vaan Tilsu, ei muiden tuntemattomien puheista/kirjoittelusta kannatakaan välittää. Jokainen laihduttaa omaan tahtiinsa ja omilla tavoillansa. Turha siihen on muiden puuttua :)

Hiukan olen ihmetyksissäni että miten paino on nyt lähtenyt putoamaan. Syön ja liikun samalla tapaa kun aiemminkin, ainakin mielestäni. Maanantaisin aina sellainen olo kun vaakaan hyppää että vaaka näyttää taas tutut 60kg lukemat, mutta ei vielä ainakaan. =)

Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,6kg
Pudotettu :-2,6kg
Viikkopudotus : -0,4kg
Punnituspäivä :maanantai

Moi!
Jees takaisin vaan Tilsu! Kaikki laihdutetaan omalla tavallamme ja tahdillamme.Eikä anneta kenenkään lannistaa meitä, ei edes plussa viikkojen!!!

tässä omat päivitykseni
pituus: 169cm
aloituspaino: 89,1kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt 88,0kg
pudotusta yhteensä: -1,1kg
viikkopudotus:-0,5kg
punnituspäivä: maanantai

Tsemppiä kaikille.Näytetään että mennään vaikka läpi harmaan kiven
=)

Kiitos kaverit mukavista kommenteista =)

Päivitin mun edelliseen viestiin tän aamun painon. Eli onhan tuo noussut aika paljon mutta voi olla et lähtee suht nopeasti kun palaan ruotuun. Hyvää viikko kaikille :wave:

Hei taas!

Eilinen meni niin nopesti että en kerennyt tänne tulla kirjoittelemaan. Ihan hyvä viikko takana jos ei lasketa perjantain "pientä" repsahdusta... Lapsivapaa ilta ja ystävä sai sitten houkuteltua saunomaan ja syömään ja juomaan luokseen. Tuli vielä ihan uloskin lähdettyä mutta en sentään grillillä käynyt kotimatkalla :D Syytä olla vähän ylpeä. Lauantaina oli sitten vähän huono olo ja syömiset jäi sen takia vähälle :)

Paino kuitenkin tullut alaspäin repsahduksesta huolimatta. Nyt kun vielä selviäisi tulevan viikonlopun kaksipäiväisistä työpaikan kekkereistä kunnialla niin kyllä se taas siitä.

Heippa vielä Tilsulle :wave: Aika samanlaiset aloitusmitat meillä :) Kyllä se paino lähtee oikeaan suuntaan kun uusi motivaatio lötyy :)

Satuja
Pituus 174cm
Aloituspaino 75,5kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 67,0kg
Pudotettu 7,8kg
Viikkopudotus 0,7kg
Punnituspäivä maanantai
:wave:

Taas se viikko vierähti

keisha
pituus 152cm
aloituspaino 76
Tavoitepaino 65kg (välitavoite)
paino nyt 72,6kg
pudotettu 3,4kg
viikkopudotus 1,4kg
punnituspäivä keskiviikko

Ihan hyvin meikäläiselle B) vielä on urakkaa tavoitteeseen :D

Heipparallaa! Täällä alkaa elämä voittamaan. Koko perhe on ollut sitkeän viruksen kourissa ja vihdoin tuntuu, että toipuminen alkaa. Esikoisella iski vielä korva- ja silmätulehdus, mutta eiköhän lääkekuuri pian puraise.

Mukavaa Tilsu, että oot taas täällä. Onhan sulla huima kokonaispudotus pienessä ajassa (muistelisin, että painot jokin aika sitten yli 90 kg). Uskoisin, että jokainen laihduttaja tietää, miten paino sahaa ylös ja alas, jos koko ajan ei skarppaa. Välillä itselle tulee "hurmos" ja paino tippuu hyvää vauhtia, mutta yksi repsahdus, niin homma leviää käsiin. Oon viime vuoden joulukuusta (joulun jälkeen vaaka näytti vähän vaille 100 kg) saanut pois 15 kg, mutta kesäkuusta on tullut 5 kg lisää. Eli oon tosi tyytyväinen tohon viitentoista kiloon, mutta harmittaa, että pudotusinto tyssäsi siihen kun 20 kg meni rikki.

Nyt oon pyyhkäisyt pölyt Nutrilett -paketista ja vaikka uunissa paistuu eskoisen "askartelemat" pullat, niin pussitouhu alkaa jälleen. Syön kyllä kunnon lämpimän ruuan (tänään kanakeittoa), mutta ilta- ja välipalat korvaan nutrilettilla.

Keisha, sullapa on kova viikkopudotus ja muillekin on näköjään tullut miinusta! Tästä sisuuntuneena lupaan maanantaiksi miinuslukuja. :)

Täällä on viikko alkanut oikein mukavasti. Oon nyt syönyt aamuisin oikein tukevan aamiaisen, normaalitavoista poiketen ja toivon, että uusi muutos saisi painon taas laskusuuntaan! Näinhän se on, että oon pudottanut jo parikymmentä kiloa painoa, niin takapakkejakin mahtuu mukaan. Kiitos joojoo22 tsempityksestä! Sullahan on aika samanlainen tilanne kun mulla niin tiedät mistä puhun! Jotenkin sitä niin helposti se homma tosiaan leviää käsiin ja repsahdus johtaa toiseen jos ei kokoajan kiinnitä huomiota uusiin elämäntapoihin. Mäkin lupaan ens viikoksi miinusta! :D

Yhteistyössä