***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 3****



Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä *****************************************************************

Minky
Pituus 167 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 70 kg (aluksi)
Paino nyt 73,7 kg
Pudotettu - 5,3 kg
Viikkopudotus -200 g
Punnituspäivä keskiviikko

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,4kg
Pudotettu :-1,8kg
Viikkopudotus :-1,4kg
Punnituspäivä :maanantai

*****************************************************************

Nanne-79
Pituus 165 cm
Aloituspaino 86,5 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoitteena)
Paino nyt 85,2 kg
Pudotettu -1,3 kg
Viikkopudotus -0,3 kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

Tilsu
Pituus 172cm
Aloituspaino 73.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 73.2kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

LaLaa
Pituus 166cm
Aloituspaino 76,3kg
Tavoitepaino 60kg
Paino nyt 73,7kg
Pudotettu -2,6kg
Viikkopudotus -600g
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

Raitakissa
Pituus 170 cm
Aloituspaino 73.5 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 72.4 kg
Pudotettu -1.1 kg
Viikkopudotus 1.1 kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 85,8 kg
Pudotettu 1,5 kg
Viikkopudotus 0,6 kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************
Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.
 
Tässä tämän maanantain saldo:

Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 85,8 kg
Pudotettu 1,5 kg
Viikkopudotus 0,6 kg
Punnituspäivä maanantai

Eli hitaasti tippuu, mutta toivottavasti varmasti. Eilen kävi vieraita ja katoin pöytään kystä kyllä. Sain hillittyä itseni ja söin kahvipöydässä vain palan "Heikkilän suklaata" (kookosrasvaa, kaakaojauhetta ja vähän makeutusta ), mutta vieraiden lähdettyä vetelin keksejä ja kolmioleipiä+karjalanpiirakkaa surutta suuhuni. Nyt sitten turvottaa ja omatunto kolkuttaa... :ashamed: :)
 
Pituus 170 cm
Aloituspaino 73.5 kg
Tavoitepaino 60 kg
Paino nyt 72.4 kg
Pudotettu -1.1 kg
Viikkopudotus 1.1 kg
Punnituspäivä maanantai

Näköjään on nesteet lähteny kiertoon. No, parempi tietenkin sekin kun ei mitään
=)
 
Mä voisin kans tulla messiin?! :wave:

Olin mukana siinä "kohti hoikempaa heinäkuuta" -pinossa ja mulla oli silloin lähtöpaino 80,4kg. Kesään mennessä sain pois parhaimmillaan 8kg mutta kesällä tuli pari kiloa takaspäin. Nyt oon tsempannut syksyn alun ja painoa on tällä hetkellä 73.2kg. Eli ihan hyvin kuitenkin! Tavoite ois 65kg tai vähän alle... Motivaation lähteenä on ens toukokuussa meidän häät :heart: Hääpukukin on jo ostettu joka on nyt aika tiukka. Mielellään sitä vielä vähän kaventaisin, kun hoikun :D

Pituus 172cm
Aloituspaino 73.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 73.2kg
Pudotettu -
Viikkopudotus -
Punnituspäivä maanantai
 
Pituus 165 cm
Aloituspaino 86,5 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoitteena)
Paino nyt 85,2 kg
Pudotettu -1,3 kg
Viikkopudotus -0,3 kg
Punnituspäivä maanantai

Ei mennyt ihan putkeen viime viikko, josko tämä olis parempi... Namit maistui liian hyvin...
:headwall: Ja taas meinaa joku tautikin iskeä... Mä niin ootan, et ne tuplarattaat saapuis ja pääsis kunnolla lenkille kera noiden ipanoiden... On taas miehen iltavuoroviikkokin, nää on niit pahimpia, jolloin voi iltasin sortua... :$ Noo, kattotaan!
 
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :59,4kg
Pudotettu :-1,8kg
Viikkopudotus :-1,4kg
Punnituspäivä :maanantai

Niin paljon putosi, että hiukan epäilyttää onko vaakalukema oikein. Mutta se on sitten ensi viikon murhe, kun painoa tulee takaisin.. Nyt on hetken aikaa kiva ajatella että tästä se lähtee ;)

Olen siis jo aiemmin monesti yrittänyt pudottaa näitä 5 kiloa. Mutta sitkeässä ovat. En tiedä sitten vaikuttaako se että olen varmasti joskus yläaste-lukio välillä tuon 55kg painanut.. Ehkä ne siksi tuntuvat olevan tiukassa..Monta vuotta ollut aikaa jymähtää.. Parhaimmillaan paino kävi 55,8kg joskus 2v. sitten, mutta siitä salakavalasti nousi takaisin 60kg tienoille. Siksipä olenkin ajatellut että tämä on viimeinen yritys, jossei onnistu niin tuo noin 60kg on sitten varmasti se minulle paras paino....elimistön mielestä nyt ainakin..

Tänään kävin tahtojen taistelun kun piti käydä kaupassa. Hirveä nälkä jo oli ja karkkihylly veti puoleensa. Annoin osittain periksi itselleni ja ostin fishermanin lakritsipastilleja. Olivat muuten niin pahoja että se makeanhimo katosi 1 pastillin jälkeen :)
 
Tervetuloa taas mukaan Tilsu! Sulla onkin tosi hyvin lähtenyt painoa, ja aikamoinen motivaattorikin sulla on. :)

En ymmärrä mikä mua vaivaa, oltiin äsken mun äidin luona ja siellä oli taas pöytä koreana. "Pakkohan" oli maistella sitä ja tätä ja lenkkeilytkin jäi tänään väliin. :headwall: No joskohan huomenna olis taas se päivä, jolloin sais itseä niskasta kiinni.

Hienosti on kaikilta lähtenyt painoa, josko siitä sais itselle lisäpotkua tähän touhuun. Mukavaa viikkoa kaikille! :)
 
Minky
Pituus 167 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 70 kg (aluksi)
Paino nyt 73,7 kg
Pudotettu - 5,3 kg
Viikkopudotus -200 g
Punnituspäivä keskiviikko

Tervetuloa uusille! :) Tilsu, oot kyl hienosti pudottanu. Ootko nutraillu vielä?
 

Yhteistyössä