***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 14****



Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Täti Sininen
Pituus: 163 cm
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 57 kg
Paino nyt: 63 kg
Pudotettu: 0 kg
Viikkopudotus: 0 kg
Punnituspäivä: lauantai

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-2,7kg
Viikkopudotus : 0g
Punnituspäivä :maanantai

*****************************************************************

Knossos
Aloituspaino: 72kg
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 70kg
Pudotettu : -
Viikkopudotus: -
Punnituspäivä: maanantai

*****************************************************************

missgeggo
pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 60.6
viikkopudotus 0.5
pudotettu 2.2 kg
punnituspäivä tiistai

*****************************************************************

mamatheboss
Pituus 171cm
Aloituspaino 84kg
Tavoitepaino63kg
Paino nyt 70,6kg
Pudotettu 13,4kg
Viikkopudotus -
Punnituspäivä Maanantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159 cm
Aloituspaino 89,2 kg
Tavoitepaino 77 kg (välitavoite)
Paino nyt 89 kg
Pudotettu 0,2 kg
Viikkopudotus 0,2, kg
Punnituspäivä torstai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 81,7 kg
Pudotettu 5,6 kg
Viikkopudotus 0,6 kg
Punnituspäivä lauantai

*****************************************************************
Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.
 
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 81,7 kg
Pudotettu 5,6 kg
Viikkopudotus 0,6 kg
Punnituspäivä lauantai

Eli miinusta 0,6 kg. Launatai-ilta ja eilinen menikin sitten (taas) mässäillessä, joten nyt lukema olisi jotain vallan muuta. Mutta tänään taas kevyemmin ja toiveena on, että vielä vähän jos sais jouluksi pois. =)
 
Pudotettavaa onkin sitten PALJON

Pituus 159 cm
Aloituspaino 89,2 kg
Tavoitepaino 77 kg (välitavoite)
Paino nyt 89 kg
Pudotettu 0,2 kg
Viikkopudotus 0,2, kg
Punnituspäivä torstai

Moi vaan!
Pudotettavaa on siis kertynyt ihan hirveesti. Viime vuoden aikana olen lihonut 10 kg ihan vaan huomaamatta. Nyt tarkoitus olis ensin päästä tohon missä olin vähän aikaa sitte ja lopuksi n. 65 kiloon. Aikoinani painoin sen ja olin tosi tyytyväinen itseeni, vaikka edelleen siinä on ylipainoa. Mulla on vaan aika paljon lihasta (urheilen paljon), joten se myös näkyy painossa.
Nyt kyllä vähän hävettää julkistaa tää paino kaikkien nähtäville B)
 
Liityn mukaan :) Olen pudotellut liikakiloja lapsen syntymästä lähtien eli jo kohta 10kk. Lähtöpainosta en ole aivan varma, synnyttämään mennessä painoin 90kg ja synnytyksen jälkeen ensimmäinen punnitus oli muistaakseni ~84kg. Otan aloituspainokseni tuon 84kg, siitä on tultu alaspäin onneksi paljon (vaikka välillä olen lipsunut ja jojoillut). Nyt painoa on niskassa tuoreen punnituksen mukaan 70,6kg.

Pituus 171cm
Aloituspaino 84kg
Tavoitepaino63kg
Paino nyt 70,6kg
Pudotettu 13,4kg
Viikkopudotus -
Punnituspäivä Maanantai

**************

Eilen syötiin miehen kanssa puoliksi perhepitsa ja melkonen säkki karkkia eli varmaan turvottaa silleen ihan kivasti :p Olen päässyt kuitenkin hiljattain raskautta edeltäneen painon alapuolelle, ennen raskautta painoin 72kg ja nyt pyrin tiputtamaan tuonne reiluun kuuteenkymppiin mikä minun mielestäni näyttää ja tuntuu hyvältä. Liikun epäsäännöllisen säännöllisesti, lapsen kanssa siis lähinnä. On mulla tuollanen crosstrainerkin mutta siitä kuuluu joku vonkuna ja se pitäisi korjata. Mun ainut oikea harrastus on tietokonepelit ja ne ei liiemmälti läskejä syö eli painon tiputuksen lisäksi olen matkalla kohti liikunnallisempaa elämää.
 

pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 60.6
viikkopudotus 0.5
pudotettu 2.2 kg
punnituspäivä tiistai

viikonloppuna juhlittiin pikkujouluja, joten syötyä tuli hyvin. sunnuntaina repsahdin ostaan kebabbia ja sipsi pussin. :whistle: :D

tänään pelotti mennä puntarille, mutta hyvältähän se näytti :attn:
tän viikon pyhitän pitkille lenkeille, ja rasvattomalle ruualle!! :saint:
 
Hei vaan ja tervetuloa uusille! Mukavaa saada lisää porukkaa tänne, välillä jo olikin melko hiljaista kirjoittelu täällä.

Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-2,7kg
Viikkopudotus : 0g
Punnituspäivä :maanantai

Ei tulosta tälle viikolle. Keskiviikkona tosin lukema oli 58,3kg, mutta otan tuon maanantain lukeman koska se se virallinen punnituspäivä on. Lunta odotellaan, on niin tylsää lenkkeillä tuolla pilkkopimeässä. Täällä kun ei katuvaloja ole lähimaillakaan. Kunnollinen otsalamppu on kova sana =)
 
Tervetuloa Knossos!

Minäpä päätin antaa itselleni joululahjan etukäteen enkä käy ennen joulua (tai heti joulun jälkeen vaa'alla). :xmas: Aloitan taas todella vuoden vaihtuessa, mutta toki avaan viikottain ketjun, jotta te itsekuriset ihmiset pääsette ilmoittamaan tuloksianne.

Minä olen siis selkärangaton ahmatti, mutta en viitsi potea joka herkkuhetkestä huonoa omatuntoa ja näin joulun alla tulee lasten kanssa leivottua ja vierailtua kahvipöydästä toiseen ja juuri nyt itsekuri ei riitä herkuista kieltäytymiseen. =)
 
joojoo22...ihan järkevää. Mulla on kans niin onneton itsekuri nykyään, että ihan ärsyttää. Mä taidan kans antaa itselleni saman joululahjan, mutta yritän pitää alitajunnassa mielessäni sen, että mässäys loppuu kun vuosi vaihtuu.
 

Yhteistyössä