***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 13****

Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-2,7kg
Viikkopudotus : 300g
Punnituspäivä :maanantai

missgeggo
pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 61.1
viikkopudotus 0.7
pudotettu 1.7 kg
punnituspäivä maanantai

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,3 kg
Pudotettu 5 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä lauantai

Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.

Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,3 kg
Pudotettu 5 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä lauantai

No nyt meni vihdoin 5 kg rikki. Huomattavasti suunnitelmia kauemman siihen kului aikaa, mutta onneksi sentään edes nyt! :D Punnitus on siis tehty lauantaina ja sen jälkeen on vietetty railakkaat pikkujoulut runsaine syömisineen ja juomisineen, joten nyt en edes uskaltaisi käydä vaa'alla. :ashamed:

Mutta jos vielä muutaman kilon saisi nipistettyä jouluksi ja vuoden vaihtuessa alkaa taas kunnon tsemppi. =)

Onnea joojoo22:lle 5kg rikkomisesta!

Oma tavoite on se n.5kg kaikkiaan ja eipä ole toivoakaan saada sitä rikki jouluksi, eikä tätä menoa edes sinne helmikuulle... pikkaisen nopeammin saisi paino tippua,mutten vain keksi mitä tekisin sen eteen, joten tällä mennään, kun suunta on kuitenkin edes hitusen alaspäin :)

Seuraavassa fit(?)-lehdessä pitäisi olla viimeisen 2kg pudottamiseen vinkkejä. Harmi kun lehti ilmestyy vasta tammikuussa seuraavaksi... Mutta sitä odotellessa, josko siitä artikkelistä saisi poimittua jotain ideoita.

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 61,2kg
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,5kg
Pudotettu :-2,7kg
Viikkopudotus : 300g
Punnituspäivä :maanantai

Ja kyllä tämän vajaan 3kg jo tuntee vaatteissa, varsinkin farkut ovat hyvä mittari, nyt ei enää kiristä jalassa ja yhdet ovat jopa hiukan liiankin löysät jo =)

Tulkaapas muutkin kertoman miten edistytte!

pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 61.1
viikkopudotus 0.7
pudotettu 1.7 kg
punnituspäivä maanantai

mulla tavotteena olis päästä mahtumaan vielä vanhoihin farkkuihin. tasan yhdet uudet farkut olen raskauden jälkeen suostunut itselleni ostamaan, joten vanhoihin mittoihin olis päästävä!
:kieh:

Moi!
Olen kauheessa räkätaudissa :snotty: ja syömiset ei jaksa nyt kiinnostaa
mutta palaan ruotuun kunhan tokenen. Viimeyö meni rykiessä eikä häävin nukuttu..

Onnittelut joojoo22 5kg rikkoutumisesta :flower:

Kiitokset onnitteluista, vaikka itse en kovinkaan tyytyväinen ole. Ihan oman itsekurin puutetta on se, että kolmessa kuukaudessa en oo parempaa tulosta saanut. Mutta jos vielä sais reilu pari kiloa pois tän vuoden puolella, niin hyvä juttu. Tosin joulumässyttelyt taitavat sotkea kuvioita...

Mutta pian vaihtuu vuosi ja voi taas aloittaa puhtaalta pöydältä (eikös laihdutuslupas oo perinteinen uusi vuosi -juttu? ;) ) Ja oon nyt 17 kg kevyempi kuin viime vuonna tähän aikaan, ja siihen oon kyllä tosi tyytyväinen. :D Eli jos ens vuonna sais toiset 17 kg pois, niin mikäs sen mukavampaa. :whistle:

Pikaista paranemista glaudialle, ja onnittelut pudotuksesta häkkyrä ja missgeggo. :flower:

Missäs muut luuraavat? :wave: Toivottavasti tuutte taas mukaan viimeistään ens vuonna (ajattelin että heti tammikuussa vois vaihtaa ketjun nimeksi KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA ja aloittaa viikosta 1, niin olis uusi vuosi ja uudet tsempit). :)

Yhteistyössä