Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:no mä en lenkille lähteny,vaik olis pitänytki. Toi lumi ulkona ei oo mikää ihana lenkki-ilma :xmas: ja crossannutkin oon tänää vaa vajaa 10min. Noh,huomenna sitte |O
Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan![]()
Oliko ees hyvää*haaveilee vaan*
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan![]()
Oliko ees hyvää*haaveilee vaan*
No arvaa vaa, on ollu useamman kk:n ajan kaapissa,ja kokoajan näkyvillä..ja eilen sit sorruin avaamaan sen,aluks piti vaa muutama syyä...mut joo, määrä kasvo aika paljon.
Maltresersit on mun herkkui, mut iha hirveet kalorimäärät tos koko pussis, yli 1500
ja mä onnistuin tuhoomaan koko pussin kahessa päivässä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Eipä noit taia ees suomesta saaha, laivalta aina tapaan ostaa noita...et ehkä sen takii ei oo tuttuijotai suklaapäällysteisiä palleroita,jois on joku maissi(?) täyte, mut oikein makeeta ja herkullista suklaata toi :kieh: mut joo,ei viitti herkuist höpötellä ettei muillekki tuu retkahduksia B)