****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 5****

Avaan joka viikon maanantaina uuden viikkoketjun meille!Siihen pinoon sitten ilmoitatte kuka milloinkin viikon painonne.

TERVETULOA KAIKILLE MUKAAN!!!






Laita näin:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä
*************************************************************


Teollisuuskypärä
Pituus 158 cm
Aloituspaino 68 kg
Tavoitepaino 55 kg
Paino nyt 65 kg
Pudotettu 3 kg
Viikkopudotus 1.6 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Elina
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 73,9 kg
Pudotettu -5,1 kg
Viikkopudotus - 1,7 kg
*************************************************************

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 59,4 kg
Punnituspäivä: Maanantai
Viikkopudotus: +0,4 kg
Pudotus yhteensä: -3,6 kg
*************************************************************

Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:77,1kg
Pudotettu yhteensä: -4,9kg
Viikkopudotus: -900g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

Tähkis:
Aloittanut 13.1.09
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Paino nyt: 56.3kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Pudotus yhteensä: -2.8kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Katiapatia
Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164cm
Aloituspaino 79.8kg
Tavoitepaino 68kg
Paino nyt 74.3kg
Pudotettu yhteensä -5,5kg
Viikkopudotus -100g
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

H3nna
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71,4
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 69,8
Pudotettu: 1,5 kg
Viikkopudotus +400g
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

äippä71
pituus 162cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71kg
paino nyt 75kg
viikkop. +200g
kokonaisp. - 2.4kg
punnitus maanantai
************************************************************

Rouva Pikkumyy
Aloittanut: 12.1.2009
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 74.6 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72,3 kg
Viikkopudotus: -500gr/2vkoa
Kokonaispudotus: 2,3kg
Punnituspäivä: Maanantai
************************************************************

Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70.6kg
Pudotettu: 3.3 kg
Viikkopudotus: -1.4 kg
Punnituspäivä: Maanantai
**************************************************************

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,2kg
viikkopudotus -700gr
kokonaispudotus+100gr
Tavoitepaino: 55kg
*************************************************************

Anouk
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 67.9kg
Pudotettu: 3.1kg
Viikkopudotus: -500g
Punnituspäivä: Maanantai
**************************************************************

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,6 kg
Pudotettu 3,7 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,3kg
Pudotettu yhteensä: -4,5kg
Viikkopudotus: +1,1kg
Punnituspäivä: maanantai
************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,6kg
Pudotettu yhteensä -0,8kg
Viikkopudotus +600g
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************



Tällä viikolla pudotettuja kiloja: 7,3kg
 
Toivottavasti kaikki on oikein!Mua ei tällä hetkellä kiinnosta pätkääkään laihduttaminen ...:(

Uusi työ on ravintola-alalla,ja jumankikka mun jalat on kipeät kun ei ole tottunut olemaan taasd jaloillaan koko päivää.Pata-ässä on siellä hesan keskustassa...jossain:)

Mä ilmoittelen siis pe painoani..En ole laskenut pisteitä ,aamupalan söin fitness muroja ja töissä lounaan.
 
Pata-ässä
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9 kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 70.6kg
Pudotettu: 3.3 kg
Viikkopudotus: -1.4 kg
Punnituspäivä: Maanantai

eli viime viikolla tuskailu taisi johtua vain menkoista, koska se näytti nousseen siitä 72kg vielä ylöspäin. Noh, en oo herkutellu viikonloppuna, nyt tilattii miehen kans pizzat tälle päivälle, en aio muuta tänää syyä,jottei tuu kaloreit liikaa:). En oo crossaillu aikoihin, täl viikol otan itteeni niskast kiinni, kerran yöturneet loppu jo täl erää, ni on aikaa muullekki ku nukkumiselle:).

nii,ja henrietalle voimia uuteen työhön, alku aina raskaampaa ku jatkossa! :hug:
 
Mä punnitsen vasta huomenna vaikka mun normaali punnituspäivä on maanantaisin :snotty:
Olin lauantaina kaverin häissä ja eilinenkin meni syöpöttelyn puolelle niin huomenna saan varmaan todellisemman tuloksen. Laitan sitten isoa merkkiä sulle Henrietta että huomaat lisätä jossain vaiheessa kun päivittelet. Toivottavasti tommosesta ei oo isoa vaivaa jos punnitsee joskus eri päivänä.
Muutenkin Henrietta tsemppiä! Kyllä se innostus taas jostain iskee kun miettii kesäbikineitä :D Plussaa sulle, että sun uus työ kuluttaa todella paljon!!
 
Mahtavia pudotuksia tullut!! Varmasti kannustaa jatkamaan :)

Täällä ei mitään tulosta. 59kg tienoilla paino pyörii, nousee 60kg ja laskee taas. Tuo on jonkinlainen näkymätön viiva jonka alle ei tunnu painoa saavan millään. *huokaus*

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59,2kg
viikkopudotus -700gr
kokonaispudotus+100gr
Tavoitepaino: 55kg

Viime viikolla nousi 59,9kg ja nyt sitten 59,2kg oli aamun tuomio. Viikonloppuna oli synttärit taas, mutta suht hyvin niistä selvisin. En siis usko että painon jumiminen noista juhlista johtuu,kun kuitenkin ihan hyvin on tullut liikuttua. Pikemminkin alan epäillä paljon puhuttua säästöliekkiä.. Ainakin mitä kiloklubiin olen joskus syömisiä laittanut niin 1200kcal tienoilla se on. Ehkä pitäisi yrittää muutama viikko syödä hiukan enemmän. Tuntuu vain että sitten se paino vasta nouseekin. Hankalaa tämä laihdutus.

Mutta oli sentään hiukan alaspäin paino, ehkä ensi viikolla jo pääsen alle 59kg.. Otin mittojakin, koska ensisijaisesti pyrin kiinteytymään, mutta että tulosta tuisi niin on tässä se muutama sitkeä kilokin tiputettava.

Sisulla eteenpäin :kieh:
 
Anouk
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino: 71kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 67.9kg
Pudotettu: 3.1kg
Viikkopudotus: -500g
Punnituspäivä: Maanantai

Kyllä naiset läskiä lähtee....

Katiapatia: toivottavasti saatte talon kuntoon, inhottavia nuo jutut! :hug:

Henrietta, onnea uuteen työhön ja kaloria kuluu, kun liikut koko päivän! :flower:

 
Eilen en aamukiireessä muistanut puntaroida itseäni, mutta tässä tän aamun tiedot:

joojoo22
Laihdutus aloitettu 8.1.2008
Pituus 170
Aloituspaino 96,3 kg
Tavoitepaino 80 kg
Paino nyt 92,6 kg
Pudotettu 3,7 kg
Viikkopudotus 1,3 kg
Punnituspäivä maanantai

Viikon lopulla olis tiedossa pieni lomareissu ja ravintoloissa aterioidaan, joten maanantain vaakalukema voi olla melko masentava. Mutta sitä surraan sitten ensi viikolla. Tsemppia kaikille tähän(kin) viikkoon! :)
 
Moikka kaikille!
Viime- ja tämäviikko ovat ihan hirveitä, sillä olen ollut kipeä ja nyt mulla on paha tulehdus hampaan hermoissa. Joudun syömään kahta eri antibiottia. Ne keräävät mulle elimistöön nestettä, joten paino on noussut +1,1kg. Kipulääkkeitä syön kuin leipää, kun särky on tosi kova. :(

Tarumaa
Aloittanut: 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino: 80,8kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,3kg
Pudotettu yhteensä: -4,5kg
Viikkopudotus: +1,1kg
Punnituspäivä: maanantai

No toivottavasti ensi maanantaina olisi jo parempi olo ja toi painokin olisi pudonnut.
Tsemppiä kaikille!
:wave:
 
Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 79,6kg
Pudotettu yhteensä -0,8kg
Viikkopudotus +600g
Punnituspäivä: Maanantai

Voi vitsi, paino oli sama kuin eilenkin eli ei laskenut vaikka ajattelin et v.lopusta ois tullu turvotusta... No näillä mennään sit uuteen viikkoon :|
 
Aloitin pyhänä Detox Slimit, kun kaapissa sellainen paketti oli jo puoli vuotta ollut. Ostin alkusyksystä, mutta sitten niitä ei voinutkaan käyttää, kun vielä imetin. No, nyt aloitin ne ja en tiedä oliko niillä vaikutusta vai millä, vai olinko syönyt liian vähän välissä, kun viikonloppuna tuli minusta melkein sama määrä kaloreita kuin mitä kulutin...

Tänä aamuna vaaka näytti todella armolliset 73,2 kg mikä on vähiten, mitä olen painanut useampaan vuoteen. Esikoisen jälkeen painoin kyllä vielä varmaan reilun kilon vähemmän, mutta yess.. Tuntuu tosi hyvältä.

Tosin olen tänään syönyt jogurttibanaaneja, mutta silti pyrin noin 19 pisteeseen (ei liene kauheasti mennyt yli).

Jipii siis!!
 
Hyvä Elina9, on se aina kiva huomata laihtuneensa!

Motivaatiotuulia Henrietalle!

Mulla on tuon muuton kanssa niin kiirettä ja tulee syötyä joka välissä, no onneksi esim eilen kävin salilla 1½h ja tänään salibandyä 2h. Liikkunut oon tosi hyvin koko tammikuun, nyt vaan pitää jatkaa ja keskittyä enemmän tuohon ruokapuoleen.
 
Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 90 kg
viikkopudotus 1 kg
kokonaispudotus 6 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

Hyvä mieli, vaikkei syöminen ihan kurissa ole pysynytkään mut ilmeisesti crossari on tuon pudonneen kilon takana, 4 krt viikon aikana puolen tunnin sessio siis toimii mainiosti! Ja vyökin menee jo helposti 1 reiän verran piukemmalle! :D

Nyt ois sit ne joulun aikana tulleet tiputettu ja homma jatkuu...tsemppiä meille kaikille!!! :hug:
 
Ääk...huono päivä...tulin töistä ja sain jonkun hillittömän ahimimiskohtauksen(töissä oli kyllä eväät mukana et ei tullu kohtaus sen takii et ei olis syöny)...vedin muutaman ruisleivän ja 3 suklaapatukkaa :ashamed: ihan älyttömän huono mieli...sen jälkeen kyl istuin vessaskin varmaan vartin ku maha meni ihan sekasin...sit päätin et ostan sipsii kaupasta ja herkuttelen tänään...mut sain sit hillittyy itteni,en ostanut...
hitsi et morkituttaa nyt toi ahmiminen...
 
teollisuuskypärä Älä sure, retkahdyksia on sattunu meille kaikille (tai suurimmalle osalle), ja sulla kuitenki viime viikon pudotus-saldo oli hyvä, et kai sitä saa sillon tällön herkutella:). Loppuviikko sit vaa hieman tiukemmalla kuurilla:). Ja hyvä et saot hillittyä sipsejen oston:)
 
lollipoppi
pituus: 171cm
aloituspaino: 68kg
tavoitepaino: 60kg
paino nyt: 65kg
pudotettu: -3kg
viikkopudotus: 0kg

joo eli paino ei ole nyt laskussa,mutta laitan sen piikkiin kun olen käynyt nyt reippaammin salilla ja lihaksethan painaa enemmän kuin läski..
:LOL:
 
elina9:mikä on detox limit?

anouk: kiva kuulla että joku muukin täällä olijoista käy salilla...itselleni on ilmeisesti iskenyt joku kuntosalikärpänen..se on pääkopallekin "rentouttavaa" lähteä vähäksi aikaa salille pois lastenmeluista :) no onkos täällä muita jotka käy salilla välillä rehkimässä?
 
lollipopi jos haluut tummentaa nimimerkin vaan, niin klikkaat tota B merkkiä/painiketta hymiöiden yläpuolella,ennen ja jälkeen nimimerkin :D. Jälkeen siksi,että se on käsky lopettaa tummennus, muuten tummentaa koko tekstin:). Entiiä ymmärsitkö selostustani?
 
Lollipoppi: Saat sen myös niin että valitset haluamasi sanan hiirellä (siis mustaat sen) ja sitten painat B-nappia valikosta.

Kävin aamulla vaa'alla ja se näytti ihan mukavaa lukua, mutta en eilen syönytkään juuri mitään. Perjantaina luvassa sukuloimista (eli herkuttelua) ja lauantaina yhdet sempalot (eli mässäilyä ja alkoholia), joten viikonloppu ei tiedä hyvää. :/
 
Mulla viikonloppuna 2 salibandypeliä ensin lauantaina ja sit illalla saunailta päälle eli varmasti tulee kaikki kulutetut kalorit syötyä ja varmasti krapulassa vielä seuraavana päivänä lisää :ashamed: No onneksi noita ei ole usein ja noi on samalla läksiäiset, joten pakko olla täysillä mukana ;)

Tänään olen syönyt puuron aamulla ja 2 laihdutuspussia (en muista nyt nimeä..). Ei ole oikein ruoka maistunut, mikähän mulla on, ei ole kyllä mun tapaista..

Yrittäkää te muut olla paremmin viikonloppu ja mä taas aloitan maanantaina uuden alun =)
 
oi oi...mulla on menny loppuviikko ihan päin pyllyä...kävin varovasti vaakalki tos ja se näytti reiluu kiloo enemmän ku mitä maanantaina oli :ashamed: perjantaina lähdettiin parin kaverin kanssa shoppailukierrokselle..ja sielhä sit tuli käytyy mäkissä ja leffassa tuli viel syötyy poppareita ja rutkasti karkkia...ja eilen sit oltii synttärijuhlissa enkä pystynyt vastustaa kiusausta...ja kaiken päälle mulla on se aika kuukaudesta...eli ei toivookaan et vaaka olis huomenna suotusampi...
Tänää taas jatkuu sit se kiltti elämä,illalla on kuntosaliohjaus ja juhlia ei ole nyt näkyvissä reiluun kuukauteen joten eiköhä tää tästä...toivottavasti... |O
 

Yhteistyössä