****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

elina9
Pysyykö niillä nälkä poissa miten kauan?
Eihän ne nyt sitte oo kovin kalliita. En ite oo vielä kaupoissa niitä kattonu mutta kun seuraavan kerran menen sellaiseen kauppaan niin kattelen ja jos ostais että pääsee kokeileen miten hyvin paino tippuu.
 
Mulla oli paino sillon alussa 80.4 kun aloitin nutriletilla. Sitten tippui alle kahdessa viikossa 77,2 kiloon. Nyt oon palannut normiruokavalioon, joka on edelleen kevyt ja proteiinipainotteinen mutta paino oli esim. tänään 79,3kg :( Et näin hauskaa... Mahakin on oikein "röllähtänyt" takaisin ja ero on ihan silminähtävä, puhumattakaan miten housut taas puristaa. Eli tuntuu et mulla taisi mennä kulutus niin pieneksi, että nyt lihon vaikka oon palannut samaan laihdutusruokavalioon, jolla pudotin koko syksyn painoa. Tekis mieli taas nutrata, että sais saman hoikemman olon takaisin, mut luulen et se ois vaan huono noidankehä... Enhän mä niitä voi ikuisuuksia syödä.

Mutta tänään on ollut hyvä päivä! Oon syönyt mm. itsetekemää kasvissosekeittoa raejuustolla! Ja tulin just koirien kanssa 1 1/2tunnin lenkiltä! Ihana olo, toivottavasti näkyis huomenna vaa'alla.
 
Joo, no ei noi Nutriletit siis silleen laskettuna oo kalliita. Mutta kun mä ostan kuitenkin viiden ihmisen ruuat, ja jos yks syö vielä eri sapuskaa niin se kyllä nostaa ostosten loppusummaa. Jos niitä Nutriletteja syö sen 5 päivässä, niin silloinhan periaatteessa yksi paketti kestää kolme päivää. ELi jos ton 12 päivän dieetin vetää, tarttee 4 pakettia. Ja meillä ei ole täällä esim. säästöpörssiä, joten citymarketista ostettuna 21.90 yks vlcd -paketti. Ja se kertaa neljä.... tekee yli 80 euroa. Ja jo nyt kauppaan menee reippaasti sen 200 euroa viikossa... *syvä huokaus*

Mut joo, esimerkiksi jos olisin töissä, niin noi ois kyl hyvä ja halpa vaihtoehto eväille.
 
Heipsan,mä tykkään niistä nutriletin patukoista!!Täällä mennään tiukasti pisteillä,jospa sitten ens maanantaina olis jotain lähtenyt :D Vaikka viime viikonkin olin tosi hyvin eikä mitään tippunu,höh.Kaippa tää joskus palkitaan.

Miten sitä sais ittensä liikkumaan enemmän?Ei huvita sitten pätkääkään!
 
Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 91,5 kg
viikkopudotus 1,5 kg
kokonaispudotus 4,5 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

Viikonloppu...armas kompastuskiveni, taas meni yksi päivä persiilleen. Mutta löysin itselleni uuden ihanan ystävän töistä, nimittäin Nintendo Wii Fit:in, sillä kun tekee aerobisia harjoitteita 20-30 minsaa päivässä niin johan tuloo hiki...ajattelin että pitää hommata kotiinkin sellanen mut on niin kallis, ja saanhan ilmaiseksi käyttää sitä työpaikalla, onpahan ainakin nuorisolla hauskaa!!! :LOL:

Ja taas sitkeästi uuteen viikkoon!!!
 
Mua masentaa ihan kamalasti... mulla on vyötärön ja lantion ympärys pienentynyt nyt laihiksen aikana tosi paljon. Kummastakin melkein 10cm. Ja viimesen viikon sisällä monta senttiä. Eli siis tosta crossista varmaan hyötyä ja alkaa kai tää pitkällinen kevyempi ruokavaliokin vaikuttaa. Mut miksei paino putoa? Nyt on ollut tosi monta päivää jo prikulleen samassa... Ei vaan liiku suuntaan eikä toiseen.

Kiloklubin laskurin avulla seuraan että tulee syötyä fiksusti. Kalorimäärät jää joka päivä siihen 1200 maksimissaan. (Ja aina on se energiapallero punanen..)

Mä taidan vaan olla kärsimätön. Mä haluan tuloksia heti! Ois kiva, että vois ottaa ne laihdutetut kilot ennakkoon, ja sit lupais syödä tosi kuuliaisesti siihen vaaditun ajan :LOL:

Ei tällänen laihdutus ole mulle näköjään sopiva... mä tarviin selvät menut ja ohjeet ja systeemit. :headwall:

Jos nyt raaskis ostaa sen Nutriletin.. Jos ekaks vetäis sen viiden päivän satsin ja sit jatkais sillä 12 päivänä vlcd -kuurilla.
 
Katiapatia:Mua kanssa masentaa tää ettei paino tipu,ei jaksais millään jatkaa kun mitään ei tapahdu |O :headwall: Mä olen nin kärsimätön!!ja kun ennen kaikissa laihareissa paino on tippunut sen 5-6 kiloa ihan kuukauden sisällä,oikein humahtanut ja nyt 2,5vkoa takana ja 1,9kg miinusta,ei ymmärrä ei.
 
No niin no. Eilinen meni sitten aina pipariksi, kuten jo etukäteen tiesinkin. Eli oltiin työpuolesta ulkona syömässä ja vetelin siinä sitten pihviä, bruchettoja, vuohenjuustoperunoita, juustokakkua, viiniä... Että silleen. No, nyt kova tsemppi päälle vaan jos vaikka saisi painon takaisin laskusuhdanteeseen :)

Katsoin muuten kalorilaskurilla, niin sen mukaan mä saan syödä vaan 1500 kcal päivässä ja silloin en liho enkä laihdu. Eli pitänee ihan tosissaan pysytellä minimaalisissa annoksissa :/

Katiapatia ja Henrietta: Muakin ahdistaa. Nyt vasta tuli (siis eilen) tämä eka repsahdus. Muuten olen syönyt niin hyvin kuin mahdollista ja mitään ei tapahdu. Viime syksynä kun pudotin painoa niin mulla vaan tyssäsi se jossain vaiheessa eikä se siitä sitten enää mihinkään tippunut. Toivottavasti nyt ei käy niin.
 
Nutrilett pitää nälkää todella hyvin poissa. Olen tänään syönyt nyt alle 400 kcal tähän mennessä enkä ole kuolemaisillani nälkään. Olen syönyt 2 x suklaapirtelön ja 1 x karamellipatukan (siis kaikki Nutreja). Kohta laitan vihanneskeittoa, johon laitan lisäksi sekavihannespussin.

Mulla on ihan pysähdyksissä laihtuminen, vaikka olen joka päivä syönyt todella paljon alle kulutukseni. Kalorilaskurin mukaan kulutan noin 1700 kcal ja lähes kaikki muut väittävät, että kulutus on noin 300 kcal enemmän. Ota siitä sitten selvä. Aika isoja heittoja noin prosentuaalisesti.
 
Mä katson jos ei ens maanantaina ole mitään lisää tippunut taaskaan niin muutan jotain radikaalisti viikoksi.Joko hiilarit minimiin,liikuntaa lisää,syön hiukan enemmän tai jotain,mutta luovuta en!(vaikka mieli tekeekin...en oo 2,5 viikkoon syönyt herkkuja,paitsi sen yhden illan aikana parit tobleronepalat :'( :'( ) ja paino ei laske.
 
Mä olen töissä ja tässä vielä kestää jonkun aikaa ja mulla on ihan hirveä nälkä, niin joku pentele on raijannut tonne keittiöön omenapiirakkaa ja jotain suolasta piirasta |O

Mulla on kuulkaa sellainen taistelu itteni kanssa menossa että oksat pois :D :saint:
 
Heips kaikille! Ja hienoja pudotuksia on tullut. Minun pitää varmaan ottaa punnituspäiväksi tai ainakin raportointipäiväksi tiistai maanantain sijaan. Nyt kun näyttää siltä että ma on töitä niin huonossa vuorossa, etten ehdi koneelle koko päivänä. Aamulla kaikki aamutouhut, koirien lenkitys ja illalla kun tulen niin on lapsen nukutusrumba..

Mä sorruin tänään oikein isoon ja rasvaa tirisevään munkkiin ja voi armoton mikä morkkis iski sen jälkeen että pidä vain Veena pintasi ja voita se taistelu. Jälkeenpäin harmittaa jos sortuu... :headwall:

Muuten on ihan suht kivuttomasti mennyt, mitä nyt perjantaina tuli tuhottua Dumle-uutuuspussi melkein kokonaan yksin! Lipsuu siis heti kun ei pidä tiukkaa linjaa..

häkkyrä
Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
paino nyt: 59kg
viikkopudotus -100gr
kokonaispudotus -100gr
Tavoitepaino: 55kg

Itselläni on/oli tuossa 60kg kohdalla sellainen stoppi joka kesti useamman kuukauden, ei vain tippunut, ei hyvällä, ei pahalla.. Loppuviimeksikään en tiennyt mitä tein kun paino vain yhtäkkiä sitten nytkähti alaspäin. Kai lopetin yrittämisen, niin se auttoi :)

Menkat vaikuttavat 1- jopa 1,5kg painoon ja olo on kyllä huomattavasti turvonneempi kuin muuten. Nyt esim. alkaa tuntua turvotusta.. Pitää toivoa että tuo tämän viikon pieni pudotus on siitä johtuvaa. Vaikka ei sillä en mitään huimia pudotuksia odotakaan. Parempi tuokin on kun ei mitään.. Vaikka tietysti kieltämättä olisi kiva saada niitä -500gr tuloksia

Liikkumiset olen raportoinut jo yli vuoden ajan tuonne: http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA5LTE=

Illalle vielä suunnittelin gymstick-jumppaa 30min-1h.. Kunhan tästä ensin voitan laiskuuteni ;)
 
eiiiii... menin sit retkahtaa suklaaseen :'( . Oon tyhjentäny 300g pussin maltersers-merkkisiä suklaapalloja kitaani tän ja eilisen aikana, ja 100g sisältää 505kaloria |O Hyi mua :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Patis: Nou hätä syömisiäs!!!Hiljaa hyvä tulee,välillä on PAKKO vetää överiksi että jaksaa taas :whistle: Mäkin meinaan ens sunnuntaina kun mennään sinne hartwallille katteleen niitä kisoja niin käydä syömässä kamun kanssa mezeruokaa :p Ihan pakko kun hesan menee :xmas: Meillä on piiitkä aika vielä heinäkuuhun!!

Shakkiruutu Hauska nimimerkki ja tervetuloa:)Laita tietosi etusivun mukaisesti niin lisän sut listaan!Punnituspäivän saat valita itse,minä avaan joka ma uuden viikkoketjun johon päivittelen sitten uusia painoja.

Tiiättekö mitä??Mä kävin tunnin hikilenkillä,hölkkää ja ripeää kävelyä,way to go Henrietta!Nyt on pakko ottaa toi liikunta mukaan,on pakko vaikken haluaisi ts.jaksais mitään :saint: Mutta kyllä siitä tulee hyvä olo :attn: :attn:
 
no mä en lenkille lähteny,vaik olis pitänytki. Toi lumi ulkona ei oo mikää ihana lenkki-ilma :xmas: ja crossannutkin oon tänää vaa vajaa 10min:(. Noh,huomenna sitte |O

Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
no mä en lenkille lähteny,vaik olis pitänytki. Toi lumi ulkona ei oo mikää ihana lenkki-ilma :xmas: ja crossannutkin oon tänää vaa vajaa 10min:(. Noh,huomenna sitte |O

Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan :whistle:
Oliko ees hyvää :p *haaveilee vaan*
 
Shakkiruutu tervetuloa!

Mulla viime tammikuussa, kun aloitin painonpudotus urakkani, paino laski tosi hitaasti. Olin 6 vkoa ilman mitään hyvää ja liikuin n. 10h viikossa ja sain varmaan 2-3kg pois. Kyllä masensi. Jatkoin ja välillä repsahtelin ja nyt sitten -10kg vuodessa. Ilman sen kummempaa. Syön kerran viikossa hyvää (aika paljon) ja liikun vaihtelevasti 2-10h viikossa.

Joulukuun söin normaalisti ja hyvää aika useinkin ja paino ei noussut yhtään. Ainut on, että joka päivä ei voi syödä hyvää. Tyytyväinen tuohon eli olen saanut vuoden aikana elintapani muuttumaan. Nyt pitäisi vain nämä viimeiset kilot saada pois.

Vielä nuosta repsahduksista. Ei se haittaa jos yhden kerran silloin tällöin repsahtaa! Kun ei vain ota tavaksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan :whistle:
Oliko ees hyvää :p *haaveilee vaan*
No arvaa vaa, on ollu useamman kk:n ajan kaapissa,ja kokoajan näkyvillä..ja eilen sit sorruin avaamaan sen,aluks piti vaa muutama syyä...mut joo, määrä kasvo aika paljon;).

Maltresersit on mun herkkui, mut iha hirveet kalorimäärät tos koko pussis, yli 1500
:LOL: ja mä onnistuin tuhoomaan koko pussin kahessa päivässä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Pääasia et se suklaapussi on nyt poissa mun silmistä, ni ei ainakaa tuu houkutuksia sen suuntaan :whistle:
Oliko ees hyvää :p *haaveilee vaan*
No arvaa vaa, on ollu useamman kk:n ajan kaapissa,ja kokoajan näkyvillä..ja eilen sit sorruin avaamaan sen,aluks piti vaa muutama syyä...mut joo, määrä kasvo aika paljon;).

Maltresersit on mun herkkui, mut iha hirveet kalorimäärät tos koko pussis, yli 1500
:LOL: ja mä onnistuin tuhoomaan koko pussin kahessa päivässä :snotty:
Nyt alkoi tekeen mieli ihan hulluna kaikkea hyvää:)Helpostihan nuo tuhoaa,mitköhän noi sun herkut on kun ei ainakaan heti sano tuo nimi mitään :whistle:

Mun mielestä yksi herkkupäivä viikossa vois tehdä pitemmällä tähtäimellä onnistuneemman lopputuloksen..
 
Kivaa! Laitan huomenna lähtötiedot kun aamulla punnitsen. Oon tässä yrittäny tän kuun laihduttaa ja jättänytkin herkut pois aika hyvin, mutta ei vaan oikeen ole motivaatiota. Synnytyksen jälkeen (jotain vuos sitten) täällä laihduttelin yhdessä pinossa raskausajan kilot pois, ja oli kiva ku oli laihdutusseuraa :) painossa oon onneks pysyny, siinä minkä silloin saavutin, mutta olis kivaa olla vielä vähän kevyempi. Arvioin et painaisin nyt 62-63kg ja 55kg vois olla kiva mun pituudella (158cm), mutta huomenna sit tarkemmin nuo kun käyn puntarilla eka.

Oikeen hyvänä kannustimena toimii myös mun 3v poika, aamulla ku puin niin raukka järkyttyneenä katsoi mun mahaa (kiristin juuri vyötä ja mulla on tosi löysä maha, arvaatte miltä näytti) ja sanoi "iso maha äitillä" sit osoitti omaansa "pieni maha minulla" :D

Toi näytti tosi kivalta toi teidän yhteispudotus! Aatelkaa kuinka paljon läskiä haihtunut jonnekin viikossa :)
 
Anouk: Mä nostan sulle virtuaalisesti hattua täällä!Millä ihmeen itsekurilla ja motivaatiolla jaksoit jatkaa vaikkei tuloksia tullut nopeammin?

Kun tää on tosiaan niin uutta mulle etei paino tipu nopeasti.Aiemmin kilot kun on tyyliin rapissut vaan..1,5kk tippui 8 kiloa jotka tosin tulivat takaisin!Eli hitaammin taatusti parempi,kunhan nyt alkais sitten tippua edes jotain vielä |O :LOL:
 
Eipä noit taia ees suomesta saaha, laivalta aina tapaan ostaa noita...et ehkä sen takii ei oo tuttui :whistle: jotai suklaapäällysteisiä palleroita,jois on joku maissi(?) täyte, mut oikein makeeta ja herkullista suklaata toi :kieh: mut joo,ei viitti herkuist höpötellä ettei muillekki tuu retkahduksia B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Eipä noit taia ees suomesta saaha, laivalta aina tapaan ostaa noita...et ehkä sen takii ei oo tuttui :whistle: jotai suklaapäällysteisiä palleroita,jois on joku maissi(?) täyte, mut oikein makeeta ja herkullista suklaata toi :kieh: mut joo,ei viitti herkuist höpötellä ettei muillekki tuu retkahduksia B)
Ettei ne vaan oo sellaisia pollyn tyylisiä*kuola valuu jo* :LOL: nyt nukkumaan.
 

Yhteistyössä