****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

Huomenta kaikille!!!! Ja tervetuloa iines78 :flower:

Ja tosiaan laittakaa paino silloin kun teillä punnituspäivä on koska nyt niitä on helpompi merkkaillaa kun on uusi pino joka viikolle :D

Katiapatia: toivottavasti sulla on jo parempi olo!!Oot mielessä:)

Jännityksellä oikein odotan että minkäkokoisia tosiaan ollaan tuolloin heinakuun koittaessa :D Minä ainakin lupaan pysyä pinossa kävi miten kävi.Toivottavsti käy niin että olen jokusen kilon kevyempi tuolloin :whistle: ja oppisin sisäistämään tässä ajassa jo uusia syömistapoja.Mulla kun tuppaa menemään siihen että kun tarpeeksi kauan pihistelen syömisiä tulee niitä ahmimiskohtauksia :ashamed:

Sen takia olen nyt koittanut ottaa löysemmin,jos tekee mieli herkkuja niin syön niitä,kuitenkin vaan max.kerran viikkoon,joku päivä saattaa muuten mennä ylimääräiset leivät tms.

Hiljaa hyvä tuleepi,muistakaahan se :saint:
 
Mulla on nyt hyvä tsemppi päällä ja motivaatiota löytyy tähän laihduttamiseen. =) Mieskin eilen totes ihmeissään, et et sä kyllä ennen oo noin tosissaan ollu laihutuksen suhteen. :saint:
Mulle on ehoton juttu se, et syön tarpeeksi usein ja säännöllisesti. Jos tuosta lipsun, niin sit tulee niitä "repsahduksiakin". Huomaa, et jos kiireessä ei oo ehtiny syödä kunnolla, niin sit ahmii ihan hulluja juttuja ja niitä herkkujakin on silloin mahdotonta vastustaa. Oikeesti syön nyt enemmän kuin ennen, mut oon laihtunu 2,5vkossa 2,5kg. Lanttu on hyvä napostelun himoon. Kuorin ja palastelen sitä valmiiksi ja nappaan palasen, jos iskee makeanhimo. Siinä on sen verran pureskelemista, et makeanhimokin hellittää.
Keittoja syön aika usein ja lounaaksi puuroa. Ruisleipää syön aika paljon, et sitä voisin kyllä vähentää, mut hyvin on tippunu kuitenkin. Pisteitä lasken suunnilleen. En siis hirveän tarkasti, mut silleen, et tiedän, ettei ylity tai alitu pahasti.
Ja liikkumisen ilon oon taas löytäny. Eilen poljin 30min kuntopyörällä melko kovasti ja olin kyllä ihan hiestä märkä sen jälkeen. Kaloreita kulu mittarin mukaan 350kcal. Eli kerran viikossa pelaan lentopalloa 2h, pari kertaa koitan polkea kuntopyörää tuon 30min ja vähintään kaks kertaa reippaalla lenkillä 1-2h. Liikunta antaa hyvin mahollisuuksia sit suoda itelle hyvillä mielin vähän herkkujakin. Oon lauantaina pitäny herkkupäivän. Kun kuitenkin liikun suht mukavasti, enkä syö niitä pisteitä muuten, niin ihan hyvillä mielin oon sit syöny muutaman pisteen eestä jotakin hyvää. Ja painonvartijoitten patukoita oon syöny muutaman viikossa, mut ne oon laskenu päivän pisteisiin mukaan.
Ja kauppaan ei kannata mennä nälkäisenä! Eilen menin ja oli tosi vaikea vastustaa suklaitten houkutuksia! :kieh: Ostin sitten uuden fazeriinan, mut kaks palasta riitti ihan hyvin, mikä mulle ennen oli ihan sula mahottomuus. :D

Kertokaapa tekin omia vinkkejä! :wave:
 
Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
lähtöpaino 96 kg
paino nyt 93 kg
pudotus 3 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

Kiitos Henrietta, eteenpäin mennään kurissa ja nuhteessa!!!

Kivat lukemat vaakassa!!! Nesteet vissiin sai kyytiä... :D vaikka perjantaina tuli otettua muutama olut ja lauantaina pizzaa ym. sapuskaa kaksin käsin!
Kauheasti tekis mieli lenkkeillä mut ei tuonne jäätikölle viitsi lähteä, eilen kaaduin ja löin pääni, se siitä lenkkeilystä hetkeen! :(

Kuitenkin hyvät fiilikset ja tsemppi päällä!!!

Muillekkin rutistuksia!!!
 
anouk: joo ei se siinä vaihees enään kivaa. Mulla nää pari ekaa kertaa saa paikat kipeeks ja sit se loppuu. On mulla joskus kouluaikoina ollu paikat niin kipeenä ettei rappusia päässy ylös koulus :D


Kyllä huomaa että syö terveellisemmin ku on koko ajan nälkä etenki iltaisin. Ennen just illal tuli syötyä herkkuja hirveesti joten sen takia kalori määrä noussu varmaan taivaisiin ja nyt kiloklubin mukaan jään vähä vajaaks 1700 kalorista melkeen joka päivä. Et jos ei kilot lähde niin on se kumma! =)
 
Ines78: Oli kuin omaa teksiä olis lukenu, paitsi et mun poika täytti just vuoden! :)

Täällä alkoi nyt 3. päivä tuota scarsdalen dieettiä ja olo on ihan hyvä vielä. Aika hyvin tässä saa syödä, joten ihan nälkäkuurilla ei joudu oleen ja parissa päivässä tippui heti 1,5 kiloa, et näyttäis tehoavan.

Henrietta: Mä aijon myös pysyä pinossa loppuun asti, ellei sitten käy niin , että raskaudun, kun samalla on vauvaprojekti päällä! :) Toki tulisin siinäkin tapauksessa kurkkimaan teidän muiden tuloksia! No mutta sen näkee kuinka käy..

Toivottavasti Katiapatia voi jo paremmin! :hug:
 
Täälläkin on sujunut ihan hyvin, kaapista on poistettu kaikki kiusauksen aiheuttajat, eli keksit ja suklaat. Eilen ruuaksi makaroni-broilerikuutiosalaattia ja tänään broilerpullakeittoa. Punaista lihaa en syö ollenkaan, että lihan puolesta suht yksipuolista tämä ruokavalio on minulla. Kalaa, kanaa ja kalkkunaa, eli aika huomaamatta melko vähärasvaista lihaa tulee popsittua. (paitsi nuo einesbroilerpullat :D )

Eilen 2,8km 45min lenkki rattaita työntäen lumi ja jää-sohjossa, hiki tuli vaikka osan matkasta tyttö kävelikin itse. Illalla tein gymstickin mukana tulleen dvd:n mukaan 2 ohjelmaa yhteensä 35min ja keskisyke oli 130bpm. Lopuksi 15min veyttelyt ja saunaan :)

Tälle päivälle tuli pulkanvetoa (lumet tulivat yön aikana onneksi takasin ) 4km 1h15min josta tyttö käveli taas osan. Keskisyke oli 107 bpm. Illalla suunnittelin crossailevani n.30min tai sitten käyn sauvakävelemässä jos miehellä ei ole mitään ohjelmaa suunniteltuna ja voi olla tytön kanssa sen aikaa.

Hyvillä mielin siis eteenpäin. Tsemppiä muillekin!
 
Täällä edelleen kovasta kurkkukivusta kärsivä nainen. Taitaa suussa olla jatkuva happohyökkäys,ku nukkuessaki pitää olla pastilli suussa,et ees vähä auttaa saamaa nukuttua :ashamed: Olen siis nyt yövuoroputkessa...

Kävin äskön taas vaa'alla, ja yllätykseni olen pienempi kuin kahteen viikkoon. Painosta oli pudonnut myös se viikonlopun alkoholin ja pizzan aiheuttama painonnousu:). Painoa tällä kertaa 70.2 kiloa!=)
:whistle:

13:na päivänä laihista painoani on pudonnut yhteensä 3.7 kiloa :whistle:
 
Henrietta, kyllä minäkin aion pysyä pinossa heinäkuulle asti, sillä tuskin painoni tipuu niin nopeasti :ashamed: Tänään söin lounaan 12:lta ja sitten vasta seuraavan kerran 6:lta ja hotkin sitten 3 leipää ja suklaapatukan, lakupötkön ja sipsiä kourallisen |O , harmitti niin vietävästi, kun en saanut pidäteltyä itseäni. No menin sitten salille ja juoksin, crosstrainasin 1h ja toivottavasti kalorit pois.

Huomenna sitten on pakko olla aika niukasti, että saa - tuloksia ensi maanantaina. Koko viikko on yhtä koetinkiveä. 4 synttärit lapsien kavereilla ja äidit saa olla mukana. Kahdet jo välttänyt ilman mitään herkutteluja ja la sekä su seuraavat.

Metsämörrinvaimo, mulla sama juttu tuon säännöllisen syömisen kanssa. No nyt kun sen tietää, voi helpommin sitä välttää, vaikka tänään sitten kävikin hullusti. Pikkuhiljaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja anouk:
Henrietta, kyllä minäkin aion pysyä pinossa heinäkuulle asti, sillä tuskin painoni tipuu niin nopeasti :ashamed: Tänään söin lounaan 12:lta ja sitten vasta seuraavan kerran 6:lta ja hotkin sitten 3 leipää ja suklaapatukan, lakupötkön ja sipsiä kourallisen |O , harmitti niin vietävästi, kun en saanut pidäteltyä itseäni. No menin sitten salille ja juoksin, crosstrainasin 1h ja toivottavasti kalorit pois.

Huomenna sitten on pakko olla aika niukasti, että saa - tuloksia ensi maanantaina. Koko viikko on yhtä koetinkiveä. 4 synttärit lapsien kavereilla ja äidit saa olla mukana. Kahdet jo välttänyt ilman mitään herkutteluja ja la sekä su seuraavat.

Metsämörrinvaimo, mulla sama juttu tuon säännöllisen syömisen kanssa. No nyt kun sen tietää, voi helpommin sitä välttää, vaikka tänään sitten kävikin hullusti. Pikkuhiljaa...
Tiedätkö mulle kävi niitten aiemmin mainitsemieni toblerone palojen kanssa justiinsa tuollainen,ahmaisin ne ihan aivot sumussa naamariin,tuntui ihan joltain hulluusahmimiskohtaukselta
:eek: tosta on päästävä eroon...
 
Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:78,5kg
Pudotettu yhteensä: 3,5kg (Viikkopudotus 2 kg)
Punnituspäivä: torstai


=) =) =)

Vaihdan tästä eteenpäin maanantain punnituspäiväksi niin on kiva kun on sama päivä kuin muilla! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minky:
Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:78,5kg
Pudotettu yhteensä: 3,5kg (Viikkopudotus 2 kg)
Punnituspäivä: torstai


=) =) =)

Vaihdan tästä eteenpäin maanantain punnituspäiväksi niin on kiva kun on sama päivä kuin muilla! =)
WOW!!!!Mikä pudotus,onnitelut :flower:
 
Aamulla kävin puntarilla ja painoa on tullut lisää eli siis uus paino on 70,7 :'( Tuli ehkä vähemmän liikuttua tai syötyä sit epäterveellisesti. Mut toivottavasti tästä kuitenki paino lähtee tippuun. Voihan se olla et on kilot tiukassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
WOW!!!!Mikä pudotus,onnitelut :flower:
Kiitos! =) Olin kyl yllättynyt et 3:ssa päivässä oli tippunu jo 2 kiloa! On kyl ollut kauheita ruokahimoja, mut nyt vedän kyl tän loppuun, eli 9 ja puoli päivää jäljellä.... Olipas lohduttavaa... :kieh:

H3nna: Älä lannistu, mulla tulee mun laihdutusurakoissa aina silloin tällöin kans takapakkia, mut yleensä seuraava viikko on jo parempi! =)
 
Minky: Hieno saavutus :flower:

H3nna: Elähän huoli yhtään. Se paino heittelee aina jonkin verran riippuen nestetasapainosta, mitä on syönyt ja mikä vaihe kierrosta on menossa. Kyllä se siitä huolimatta on varmasti alaspäin menossa!
 
H3nna haluatko tuon tän päivän panon nyt pinoon? :hug:

Tulin toivottelemaan iltoja teille kaikille =) huomenna se alkaa....vkl.Ne on mulle ihan tosi pahoja tän laiharin kannalta :headwall:

Ostettiin kaverin kanssa tänään liput muutes taitoluistelun em kisoihin,sinne siis suunta 25.1 :D
 
Täällä edelleen "sairaana". Nyt kulkenu töihin ratikalla,etten vilustu enempää. Mut eiköhä tää tästä... On muute kummallinen "flunssa" kurkkukipua,yskää muttei nuhaa:eek:. Ja nukkumisest ei tuu mitää,ei edes pastillien avulla... nyt ku pitäs nukkuu ni yskittää,ettei loppua meinaa tulla :kieh:

Hienoja pudotuksia tullu,ja tervetuloa kaikille uusille :flower:
 
Henrietta, on varmaan mahtava kattoa kisoja paikan päältä! *haaveilee*

Mulla on mennyt koko viikko ihan poskelleen. Onneksi hyvää söin vain eilen, mutta ruokaa oon sitte syöny kaksin käsin ja tänään kilo lisää. Käyn monta kertaa viikossa puntarilla :ashamed:

Ja sitte vielä viikonloppu edessä, no eikö me Henrietta ja muut sempata tämä viikonloppu =) No oon ajatellu yhden karkkipäivän pitää (keskiviikkoa en viä laske mukaan) ja sitte olis vielä ne kahdet synttärit sekä la että su.

Sain hirveästi kannustusta salilta tänään, kolme eri henkilöä kehu mun laihtunutta olemusta. Tuntu kyllä hyvälle ja tästä on hyvä jatkaa!
 
Huomenia kaikille! :flower:

Paljon en ole ehtinyt kirjoittelemaan , kun yhdentyminen töissä vie kaiken ajan ja kotona tanssiharkat;=) :heart:

Hyvin kuitenkin sujunut tämä viikko..eli hoikempaa heinäkuuta kohti menossa..luen vkloppuna kirjoittelujanne paremmalla ajalla, oikein mukavaa vkloppua kaikille, kun se alkaa! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja ilmoittautua johonkin pinoon ja tämä näytti sopivalta mulle. Eli olen 2 pienen lapsen äiti ja raskauskiloista tarttis päästä eroon! Tarkoitus olisi karsia herkut ihan minimiin (niitä menee nykyään paljon :( ) ja lisätä liikuntaa. Sain vähän aikaa sitten crosstrainerin ja sitä ajattelin polkea ainakin 4 krt/vko sekä käydä vaunulenkeillä. Syömään pitäis opetella kans ihan uudestaan, koska nykyään kello saattaa olla jo neljä iltapäivällä kun ekan kerran ruokaa suuhuni pistän ja iltaa lähestyessä syöminen lisääntyy ja yleensä ennen nukkumaan menoa ahmin kasan herkkuja :( Kertokaas jotain hyviä ja edullisia vaihtoehtoja naposteltavaksi iltaisin! Ja sitten ne tiedot:

Aloitan tänään 16.1.09
pituus 158cm
aloituspaino 70kg
tavoitepaino 60kg
punnituspäivä maanantai

Onnea kaikille painonpudotukseen!
 
heippa vaan. eipä mulla paljon raportoitavaa, kipeenä olen ja kurkku niin kipee että syömäänkään en kunnolla pysty. no parempi vaan :D . stepperiäkään en kipeenä ole polkenu mut sitten taas kun tervehdyn. herkkuihinkaan en ole sortunut mitä yleensä teen kun olen kipeä, hyvä minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja autumn84:
Kertokaas jotain hyviä ja edullisia vaihtoehtoja naposteltavaksi iltaisin!
Heips ja tervetuloa! Mä korvaan usein esim sipsit ja dipit porkkanoilla ja kurkuilla ja paprikoilla, eli dippailen sitten vihanneksia kevytkermaviilidippiin. Sit usein teen kotona viikoloppusin "herkkulautasen", joka sisältää pilkottuna hedelmiä (omena, päärynä, banaani, viinirypäle ym...), nakkeja, lihapullia, juustoja, vihanneksia (paprika, kurkku, porkkana jne...) ja leivän palasia. Tostakin voi sitten diettiläinen syödä niitä, mitkä ei lihota! =)

Kesällä syön makean himoon mansikoita, en nyt tietenkään ahmimalla, mutta parempi vaihtoehto kuin karkit. Myös kirsikkatomaatit on kesällä hyviä naposteltavia. En tiedä saako näin talvella hyviä...

Mustikka tai mansikkamaito on myös ihan jees herkkuhimoon. Eli maitolasillinen, jonne on laitettu joko mustikoita tai mansikoita ja pikkasen maun mukaan makeutusainetta.

Tossa jotain, mitä tuli mieleen!
 
Hienoja pudotuksia teillä joillakin! Onnittelut!

Toivottavasti mullakin maanantaina näyttäis puntari vähempiä lukemia. Oon nyt ollut ihan täysin ilman herkkuja ja muutenkin yrittänyt syödä säännöllisesti ja kevyemmin. Mulle on tosi tärkeetä se, että syön säännöllisin väliajoin ja piän tapana sen etten syö väliaikoina yhtään mitään, muuten tulee napsittua vähän väliä jotain. Muutaman kerran on tullut karkinhimo, kun on vieläkin joulusuklaita syömättä ja muutakin hyvää osunut silmään, mutta tähän asti oon saanut vielä pidettyä itteni kurissa ja aion pitää jatkossakin. Oon aina makeanhimon tullessa aatellut, että mitä mä oon tavottelemassa ja se ei ainakaan toteudu jos alan taas herkuttelemaan. Ja senkun muistaa, millanen olo tulee sen mussuttelun jälkeen niin sekin hillitsee vähän.

Nää viikonloput on myös mulle vaikeita, mutta kun punnituspäivä on maanantai, niin se toivottavasti hillitsee. Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua! Viikonloppuna voi tehdä paljon muutakin mukavaa kuin syödä ;)
 
Tervetuloa autumn!!!

meitä on kaikenkaikkiaan parikymmentä jo:)

Joo kyllä tsempataan viikonloppu että saadaan maanantaina taas miinusta :attn: :attn:

Mulla on täällä liikkeessäni loppuunmyynti meneillään(helmikuun alussa alkaa uus työ) ja kiirettä pitää,ihmiset on aika kahjoja kun on -50%kaikesta alennusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja anouk:
Henrietta, on varmaan mahtava kattoa kisoja paikan päältä! *haaveilee*

Mulla on mennyt koko viikko ihan poskelleen. Onneksi hyvää söin vain eilen, mutta ruokaa oon sitte syöny kaksin käsin ja tänään kilo lisää. Käyn monta kertaa viikossa puntarilla :ashamed:

Ja sitte vielä viikonloppu edessä, no eikö me Henrietta ja muut sempata tämä viikonloppu =) No oon ajatellu yhden karkkipäivän pitää (keskiviikkoa en viä laske mukaan) ja sitte olis vielä ne kahdet synttärit sekä la että su.

Sain hirveästi kannustusta salilta tänään, kolme eri henkilöä kehu mun laihtunutta olemusta. Tuntu kyllä hyvälle ja tästä on hyvä jatkaa!

Muista aina että huomenna on uus päivä,aina voi aloittaa "puhtaalta pöydältä"
:D

Me mennään kaverin kanssa katsoon sitä loppunäytöstä kisoista,mun mielestä ne on aina huikeimpia ,ainakin telkusta katottuna B)
 

Yhteistyössä