***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 14****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 92,4 kg
pudotettu: -4,2 kg
viikkopudotus: +0,1 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

mmh78
Pituus 170
Aloituspaino 118
Tavoitepaino 70
Paino nyt 101.5
Pudotettu 16.5
Viikkopudotus 1.5
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Meinasin vallan unohtaa, että tänään on perjantai ja painon ilmoittelupäivä.

Itse en oo käynyt vaa'alla hetkeen, enkä muutenkaan tehnyt mitään asian eteen. :ashamed: Ei oo intoa eikä kuntoa. Viimeisin (teko)syy on selkävaivat, eli alkuviikosta napsahti jokin ja nyt ollaan selvitty päivät dolanin voimin. Jotta semmoista tällä kertaa... :headwall: :headwall: :headwall:

Toivottavasti muilla menee paremmin. :)
 
Tää on NIIN EPÄREILUA!! Mähän siis hyppään vaa´alle melkein joka aamu, keskiviikkona lukema oli 79,8 ja liitelin jalat puoli metriä maasta irti koko päivän! Että kuinka aikas helposti paino on pudonnu sen 7kiloa ja olen välitavoitteessani, alle 80-kiloinen, matka kohti normaalipainoa voi alkaa (se olis jotain 73kiloa, mut mun tavoite on 75)
No nythän mulla on taas kuukautiset alkamassa joten tänään se vaaka näytti tasan 81 kiloa, en siis haluu nimeäni listalle tällä viikolla, katotaan taas ens perjantaina.... :headwall:
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 92,4 kg
pudotettu: -4,2 kg
viikkopudotus: +0,1 kg
punnituspäivä: perjantai

No just just, kuinkas tässä nyt näin kävi ??? En todellakaan ymmärrä... Liikuttu on, syöty on hyvin.. Niinpä, varmaan taas liian hyvin!!! Taisin kyllä repsahtaa suklaallekin...TAAS!!!!
Kuinka tästä nousta jaloilleen...

Toivottavasti muilla parempia tuloksia ja fiiliksiä!!


ticky
 

Yhteistyössä