***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 10****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,1 kg
pudotettu: -3,5 kg
viikkopudotus: -0,4 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

serveri
Pituus 172cm
Aloituspaino 86,8kg
Tavoite alkuun alle 80kiloiseksi
Paino nyt 82,4kg
Pudotettu 4,4kg
Viikkopudotus painonnousua 400grammaa

*****************************************************************

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 74,6 kg
Pudotettu: 2,4 kg
Viikkopudotus: 500 g (pari viikkoo)
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,9 kg
Pudotettu yhteensä 5,4 kg
Viikkopudotus 0,5 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Pituus: 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 82,9 kg
Pudotettu yhteensä 5,4 kg
Viikkopudotus 0,5 kg
Punnituspäivä perjantai

Puoli kiloa lähteynyt maanantaista, mikä on tosi kiva juttu! Mulla on ollut kolmisen päivää kurkku niin kipeä, että hankala syödä, ja se näkyy vaa'allakin. Eli jotain hyötyä sairastelusta. :) Muuten olossa ei ole mitään kehuttavaa, ääni pientä pihinää ja kaulan rauhaset on niin paisuneet, että vaikea kääntää päätä. Ja voin vain haaveilla ulkoilusta tai muusta liikunnasta. Nyt ei riitä energiaa muuhun kuin pakollisiin kotihommiin.

Siserolla hyvä idea vyötärösenttien ilmoittamisesta. Meillä on kotona vaan rullamitta, ja sillä en viitsi mittailla, mutta joskohan joskus muistan ostaa nauhamitan.

Tsemppiä kymppiviikkoon ja aurinkoista viikonloppua!
 
Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 74,6 kg
Pudotettu: 2,4 kg
Viikkopudotus: 500 g (pari viikkoo)
Punnituspäivä: perjantai

Nyt on mahatauti ja siitä palautuminen takana ja jaksaa taas keskittyä tähän touhuun! :)
 
serveri
Pituus 172cm
Aloituspaino 86,8kg
Tavoite alkuun alle 80kiloiseksi
Paino nyt 82,4kg
Pudotettu 4,4kg
Viikkopudotus painonnousua 400grammaa
:headwall: :headwall: tän siitä saa, Raxissa tuli käytyä
ja viikonloppuna syötyä ja juotua hyvin..
 
Mä tein nyt sellasen päätöksen että skippaan tän viikon punnituksen. En viitti syvämasentaa itteäni ku tiedän että paino on noussu. Joten mä jatkan hyvällä motivaatiolla ens viikkoon. Tänään käyny jo lenkilläki 15min kävelyä ja tunti juoksua, 720kaloria paloi. Melko motivoivaa etten sanois ;)
 
Mä en kanssa viitsi tällä viikolla punnita itseäni, koska olen ollut karmeessa flunssassa, enkä ole paljon katsellut mitä syön; lisäksi liikunta on jääny minimiin, olen nukkunut vaan, tunnen oikein kuinka kroppa on täynnä nestettä...ja painoa varmaan sen mukaisesti |O
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg (8.1.-10)
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 93,1 kg
pudotettu: -3,5 kg
viikkopudotus: -0,4 kg
punnituspäivä: perjantai

Pikkaisen alaspäin päästiin, täytyy olla tyytyväinen. Meillä on kanssa sairasteltu, liikkumaankaan en ole taaskaan hirveästi päässyt. Mutta eikö se tästä taas..

Tsemppiä kaikille!!
 
On tolla kevätauringolla vaan ihme vaikutus. Vaikka oon vielä täys toipilas ja lääkekuurilla, niin tänä aamuna se iski - oikea halu pudottaa painoa ja tulla terveemmäksi! On sitä motivaatiota jo odoteltukin, eli nyt sitten vaan kunnon potku persauksille ja tuloksia aikaiseksi.

Pläräsin äsken sivuja taakse päin ja vuosi sitten tähän aikaan mulla oli painoa yli 90 kiloa. Siitä sain tiputtettua alle kolmessa kuukaudessa reilut 10 kg, ja samaa tavoitellaan nytkin. Nyt vaan pitää parantua kunnolla, että pääsee taas lenkkipoluille. Tai hiihtolatuja ne taitaa vielä olla, mutta samaa asiaa taitavat ajaa. :D
 

Yhteistyössä