****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 1 ****

Noin tuossa ois nyt sitten jotain otsikkoa uudelle ketjulle jolle minä siis olen lupautunut heinäkuun 1pv asti päivittää,idea lähti tuolta vuodenvaihteessa aloittelijoiden ketjusta :D Katsotaa sitten tuolloin mikä on tilanne??

Avaan joka viikon maanantaina uuden viikkoketjun meille!Siihen pinoon sitten ilmoitatte kuka milloinkin viikon painonne.

TERVETULOA KAIKILLE MUKAAN!!!





Laita näin:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Punnituspäivä


VKO 1




Henrietta
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:169cm
Aloituspaino:75,5kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:75,5kg
Punnituspäivä:Maanantai
*************************************************************

pata-ässä
aloittanut 1.1.2009
Pituus:163cm
Aloituspaino: 73.9kg
Tavoitepaino: 60kg
Tämänhetkinen paino: 72.3kg
Punnituspäivä:maanantai
*************************************************************

Tarumaa
Aloittanut 30.12.2008
Pituus:160cm
Aloituspaino:80,8kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt: 78,6kg
Punnituspäivä:maanantai
*************************************************************

Anouk
Aloittanut 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino:71kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:70.1kg
Punnituspäivä:Maanantai
*************************************************************

alotuspäivä 28.12.08
pituus 166 cm
aloituspaino 90,1 kg
tavoitepaino aluksi 75kg myöhemmin 65kg
paino nyt 87,8
punnituspäivä lauantai
*************************************************************

Katiapatia
aloittanut 1.1.2009
pituus 164cm
aloituspaino 79.8kg
tavoitepaino 68kg
paino nyt 75.6kg
punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Tilsu
Aloittanut 28.12.2008
Pituus: 172cm
Aloituspaino: 80,4kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 77,9kg
Punnituspäivä: Maanantai
*************************************************************

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 63 kg
Punnituspäivä: Maanantai
**************************************************************

Elina
Aloitin 3.1.2009 laihdutusurakkani
pituus 164 cm
lähtöpaino 78,9 kg
tavoitepaino 66,0 kg
Paino 6.1.2009 76,7 kg
Punnituspäivä: maanantai
*************************************************************

äippä71
laihdutus aloitettu 28.12
pituus 162cm
aloituspaino 77.2kg
tavoitepaino 71kg
paino nyt 76 kg
punnituspäivä: maanantai
************************************************************

Minky
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:80,5kg
Punnituspäivä: torstai
*************************************************************

H3nna
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71.4 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 70,4 kg
Punnituspäivä: Torstai
*************************************************************

joojoo22
Pituus 170
Aloituspaino 96,3
Tavoitepaino 80
Paino nyt 96,3
Punnituspäivä maanantai
*************************************************************

Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
paino 96 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko
***********************************************************'**

Rouva Pikkumyy
Aloitan virallisesti 12.1.2009
Pituus 169cm
Paino 74,6kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 74,6kg
*************************************************************
 
Anouk
Aloittanut 1.1.2009
Pituus:166cm
Aloituspaino:71kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:70.1kg
Punnituspäivä:Maanantai


Viikossa 900g lähtenyt, ihan hyvä. En tuon isompiin pudotuksiin pystykään. Nyt saa taas motivaation kanssa taistella (vasta vko takana ja nyt jo :ashamed: )

Hyvältä näyttää Henrietta!
 
emma-elinda
alotuspäivä 28.12.08
pituus 166 cm
aloituspaino 90,1 kg
tavoitepaino aluksi 75kg myöhemmin 65kg
paino nyt 88,5 kg
punnituspäivä lauantai

tässäpä nämä mun tiedot. kiva että joku viittii päivitellä näitä
=)
 
sanokaa jos joku teistä onkin mies niin vaihdan tuon hymiön :LOL:
Kaikilla melkein maanantai punnituspäivä.
Just vasta kotiuduin kaupasta,hohhoijaa kuinka paljon ihmisiä :eek: Nyt on paikkarin ruoka-aineet kaapissa.

Mä menen nyt lukemaan teijän vanhat höpinät:)
 
Onpas komia uusi pino :heart:

Olen tänään käynyt vaa'alla jo kolmeen kertaan ja aina näyttää eriä, mutta laitetaan nyt jotain sieltä välistä elikkäs vaikkapa tällaiset tiedot:

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 63 kg
Punnituspäivä: Maanantai
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Onpas komia uusi pino :heart:

Olen tänään käynyt vaa'alla jo kolmeen kertaan ja aina näyttää eriä, mutta laitetaan nyt jotain sieltä välistä elikkäs vaikkapa tällaiset tiedot:

Veena
Aloittanut 5.1.09
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitepaino: 54 kg
Paino nyt: 63 kg
Punnituspäivä: Maanantai
ootkos muuten kuinka pitkä?ei ole tietty pakko kertoa:)
 
henrietta,mulle voisit laittaa punnituspäiväksi maanantain :saint: Niih,ja kiitokset pinosta <3

Mä sain tänään sen crossarin,meni aika monta tuntia kasatessa sitä,iha noppaa sitä vaa testasin. Ku vast saatii kasattua ja kello noinki paljo. Huomenna alkaa sitte "treenit" :)
 
Elina
Aloitin 3.1.2009 laihdutusurakkani
pituus 164 cm
lähtöpaino 78,9 kg
tavoitepaino 66,0 kg
Paino 6.1.2009 76,7 kg
Punnituspäivä vaikka maanantai (punnitsen joka päivä, niin ettei niin väliä)

Kiitos Henriettalle hyvästä pinosta ja lupauksesta päivittää. Ymmärrän, että olisit halunnut päivittää sunnuntaisin, jolloin yleensä vähän enemmän aikaa omille jutskille kun maanantai tuppaa olemaan se viikon kiireisin päivä. Mulle siis sopii mikä tahansa päivä, vaikka se sunnuntai.

Aloitin Nutrilett-kuurilla tämän laihdutusurakkani ja tänään on 4. päivä. Aion pitää tehostarttia 10 päivää ja sen jälkeen siirtyä siihen, että korvaan Nutrilettillä ainakin puolet päivän aterioista, ehkä jätän yhden aterian ja välipalaa ns. syötävää ruokaa. Nutrilett on tosi tehokas, painoa on nyt pudonnut näiden 3 kuluneen päivän aikana 1,9 kg. Selvääkin on, että laihtumista tapahtuu, kun päivän energiamäärä on noin 800 kcal ja laskurin mukaan kulutan noin 1600 kcal (kiloklubi). Kiloklubissa on muuten kiva merkkailla painoaan, sehän muuttui maksuttomaksi jokin aika sitten.
 
kävin tänään vaakalla ja hämmästykseni oli suuri kun puntari näytti 87,6 kg. nälkä ei ole ollu, onneksi. kaurapuuroa ammulla ja illalla niin hyvä on. pidän silti lauantain punnipäivänä joten älä henrietta tota painoo laita ylös listaan kunse voi olla sitten lauantaina jotain ihan muuta :D . vieraita tulee tänään ja niille tietty ostin kaffen kanssa pullaa mutta vakaa aikomus on pysyä niistä erossa :saint: laihistuulia kaikille
 
Mä oon kans nyt noilla nutriletteilla. Aloitin siis viikko sitten niillä ja nyt mennään toista. Ihan hyvin sujuu ja jaksan noilla jatkaa jos paino tippuu näin hyvin :D Mun tavoitteena on siis saada aika nopsaan paino alle 70kg:n ja siitä sitten hiljalleen sinne 65 kiloon. Mun laihdutusurakkahan on alkanut oikeasti jo toukokuussa jolloin mulla oli painoa 93kg. Eli kyllä muutoksiin pystyy jos vaan tosissaan haluaa =)
 
Pitäiskö raahata toi crossi tuolta ladosta tänne sisälle... Mitä mieltä ootte, kannattaako tän "sairaaladieetin" aikana alkaa treenaamaan sillä? Vai alotanko vasta ensi viikon keskiviikkona kun tää on onnellisesti (?) ohi.... Siis sillähän voisi mennä polkemaan tonnekin on ihan lämpimässä tilassa siellä, mutta kun on vaan niin vaikeeta ravata näitten kahen talon väliä ja kun on noi pennutkin..

Mulla on aina niin paljon selityksiä millä voin välttää ton liikunnan. Mielummin laihdutan pelkän ruokavalion avulla. Ennen olin tosi kova urheilemaan,kävin salilla joka toinen päivä ja lukioaikana juoksin kolme kertaa viikossa 15 kilsan lenkkejä.. Siinä ehkä syy miksi painoin silloin 20kg vähemmän kuin nyt. :LOL: Voi niitä aikoja.

Tänään puntari näytti taas 400g vähemmän kuin eilen. Illalla iski aivan älytön Dumle himo.. :ashamed: Onneksi tästä talosta ei karkkia löydy, paitsi lauantaisin kun on karkkipäivä.

Itse en ole repsahtanut mitenkään muuten, mutta yhden paahtoleipäviipaleen sijasta olen toisinaan ottanut kaksi. Mutta dieetin ulkopuolelle jääviä ruokia en ole ottanut. Siitä mä olen ylpeä.
 
katiapatia mä olisin sitä mieltä ettet ala ton dieetin aikana rehkimään...itse kävin tuon läpi jokunen vuosi sitten,multa lähti k-a-h-d-e-k-s-a-n- kiloa!!!Mutta vikana päivänä meinasin pyörtyä koko ajan,en tiedä,ehkä join liian vähän?ja ajatelkaa,5 niistä kiloista pysyi poissa,nyt vasta hiipineet hiljalleen takaisin,että kyllä tuo hyvä startti on.


Aattelin lähteä kohtapuoliin poikien kanssa luistelemaan...jos löydetään jonkun koulun pihalta jää:)

Mun mielestä tosi hyvä juttu että meillä on kaikilla liki sama punnaripäivä,mä voin sitten aina maanantai-iltana tai tiistain aikana päivittää uudet kevyemmät painot

:D

vasta toinen päivä pisteillä...näin painajaista että söin sipsejä,ihan sillain kauhoin niitä suuhun etten meinannut henkeä saada :eek: onneks se oli unta vaan :eek:
 
No niin, täällä on nyt (ainakin tähän asti ;) ) elelty tätä päivää terveellisesti: kävin lenkillä ja ruoaksi oli makkarasoppaa HK:n kevyt lenkistä. On oikein into päällä, ainakin vielä. Ja kaapissakin on porkkanoita siltä varalta että naposteluhimo iskee :)
 
Näitä "sairaaladieettejä" on varmaan sata eri versiota. Ja kaikki on ilmeisesti yhtä parjattuja ja pahamaineisia. Luulen että raakuden vuoksi.

Googlesta löytyy kyllä tosi hyviä artikkeleita ja ohjeita. Itse olen tällä http://www.aijaa.com/v.php?i=3227369.jpg jolla omenax pudotti useamman kilon.

Puoliväli häämöttää ja tällä hetkellä olo on muuten tosi loistava, mutta muuta asia (ei liity laihikseen) ottaa niin perceleesti päähän, että tekis mieli luovuttaa ja syödä oikeaa ruokaa. :headwall: :headwall: ja ehkä vähän dumlea. ja ihan mitä vaan...
 

Yhteistyössä