Mun äiti ei ole koskaan ollut kiinostunut minun lapsista.Minulla on myös sisko ja siskon lapsi on äitini silmäterä.Sisko on minua paljon nuorempi ja on aina kulkennut elämässä omia teitä ja sähllännyt vähän siellä täällä.Hän ei oikein osaa pitää työpaikkoja eikä hoitaa raha asioita.Hänelle syntyi yhden yön suhteesta lapsi. Äitini taas viettää eläkepäiviä ulkomailla.Koska sisko on yksinhuoltaja , hän asuu suomessa ollessaan aina siskon luona.Hän aina kehuu miten paljon lapsi on edistynyt kasvannut ja kehittynyt.Mun lapsia hän on hoitannut ehkä pari kertaa koko elämänsä aikana lpset lähes aikuisia.Siskon lapsi hän hoitaa jatkuvasti.Omat lapset ovat myös huomanneet että siskon lapsi merkitsee mummille enemmän kuin he.Olen joskus yrittänyt jutella äidin kanssa asiasta. hän sanoo vaan että höpö höpö...Siskoni on aika kova vaatimaan asioista ja saa yleensä haluaamansa..Minä taas en kehtaa asioita pyytää vaan pärjään mielellään omiillaan.Mietinkin että onko siskon lapsi todella mummille tärkeämpi kun muut vai onko tämä tilanne syntynyt sen takia että sisko osaa vaatia ja saada haluaamansa ?Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta ?