Kohtalotovereita tueksi Espoosta/muualta?

Pitäisi taas miljoonannen kerran yrittää pudottaa painoa mutta AINA mä repsahdan ja pudonneet muutamat kilot tulevat lyhyessä ajassa takaisin.

Painoa tällä hetkellä jotain 95kg, pituutta 169cm. Yksi vaille 2v lapsi löytyy ja ylipainoinen mieskin. Olisi aivan luksusta painaa joskus taas alle 80kg. Suunnitteilla on kyllä toinen lapsikin että onkohan järkevää tässä vajaan 2kk aikana edes yrittää?

Toimivammaksi konstiksi olen kokenut säännölliset, terveelliset, kohtuullisen kokoiset ateriat ja vettä aina kun muistaa juoda. Mutta aina tulee vastaan seinä jolloin ateriat suurenevat, herkut lisääntyvät jne.

Olisko ketään kohtalotoveria jonka kanssa kirjoitella täällä/sähköpostitse. Mukavaa olisi löytää lenkkikaveri (jos nyt koskaan lenkille joutaa) Kilon likeltä.
 
Kotona
Heippa

olisipa ollut hienoa jos asuisin Kilon lähellä. Mutta niin kuin aina käy me ollaan täällä Helsingin puolella.
Olen itsekkin ajatellut kysellä lenkki seuraa, mutta kiinnostuu taitaa olla laimea.

Reipasta mieltä vain sulle. Aurinko auttaa lenkille lähdössä.
 
Suht lähellä Espoon Kiloa kyllä asustelen, mutta matkaa sen verran kuitenkin kertyy et ei ehkä ihan lennkikaveriks ole. :(
Tosin juttuseuraksi ja tseppaajaksi kyllä ehkä kävisin.

Minulla lapsia viisi, heistä nuorin hiukan yli kaksi vuotias. Uusi vauvakin olisi tervetullut. Painoa tuos aamusel 85kg ja pituutta löytyy n.163. Vaan viel viime syksynä oli painoa 90kg.

Itse olen lähinnä olen kirjoitellut tuolla yli 80kg ja sokeriklubilla, sekä tuolla vauvakuumepuolella yli 35-vuotiaissa.

Mutta laitahan yv:tä niin voisimme paremmin tutustua. Vaikka tuota välimatkaa on ei se ole mahdoton kulkea, vaikka ei vierekkäin asutakkaan.
Liikun kyllä suht paljon, pitkiäkin matkoja tulee kävellyksi/pyöräillyksi. :D

Sitä viel piti sanomani. Jotta aina on järkeä yrittää päästä ylikiloista eroon. Jos ei muusta syystä niin oman terveyden ja hyvän olon vuoksi. Etenkin jos et nyt tunne olevasi "kotona" omassa kehossasi.
Juu ja eikös sitä niin sanota, jotta vähäinenkin painon pudotus ylipainoisella edestää raskautumista. :D Eli ei muuta kuin tuumasta toimeen. ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 22:40 Kotona kirjoitti:
Heippa

olisipa ollut hienoa jos asuisin Kilon lähellä. Mutta niin kuin aina käy me ollaan täällä Helsingin puolella.
Olen itsekkin ajatellut kysellä lenkki seuraa, mutta kiinnostuu taitaa olla laimea.

Reipasta mieltä vain sulle. Aurinko auttaa lenkille lähdössä.
minä olen helsingin puolelta, missä päin asut?? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 12:54 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 22:40 Kotona kirjoitti:
Heippa

olisipa ollut hienoa jos asuisin Kilon lähellä. Mutta niin kuin aina käy me ollaan täällä Helsingin puolella.
Olen itsekkin ajatellut kysellä lenkki seuraa, mutta kiinnostuu taitaa olla laimea.

Reipasta mieltä vain sulle. Aurinko auttaa lenkille lähdössä.
minä olen helsingin puolelta, missä päin asut?? :D
Olen Etelä-Haagassa ja todella huono lähtemään yhtään keskuspuisto pitemmälle.
Laita y-viestiä, jos olet samalla suunnalla.
 

Yhteistyössä