Kohtalaisen tylsää...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Ei oo siivoamista, ei oo pyykkiä pestäväks, jouluakin on jo laiteltu sen mitä vielä kärsii laittaa. Ulkona tihuttaa vettä eikä tääkään päivä varmaan tästä valkene, niin harmaata on.
Mulla on kriisi. Mitä mä tekisin? Apuva :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ei oo siivoamista, ei oo pyykkiä pestäväks, jouluakin on jo laiteltu sen mitä vielä kärsii laittaa. Ulkona tihuttaa vettä eikä tääkään päivä varmaan tästä valkene, niin harmaata on.
Mulla on kriisi. Mitä mä tekisin? Apuva :D
no täällä ei sada mutta eipä oo tekemistäkään joten täällä roikun.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Meille saa tulla siivoamaan :D

Ihanko? :D Niin meillekin yleensä, mutta nää tylsyyspäivät on tehny sen, että nyt siivoamista ei vaan ole, kun oon siivonnu :o Jopa jääkaapin, roskiskaapin yms. paikat joihin harvemmin kajotaan.

vessanpöntön takaakin ja irrottanu sen muovijutun jonka miehet jättää ylös ja putsannu sieltäkin töhnät?

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Meille saa tulla siivoamaan :D

Ihanko? :D Niin meillekin yleensä, mutta nää tylsyyspäivät on tehny sen, että nyt siivoamista ei vaan ole, kun oon siivonnu :o Jopa jääkaapin, roskiskaapin yms. paikat joihin harvemmin kajotaan.

vessanpöntön takaakin ja irrottanu sen muovijutun jonka miehet jättää ylös ja putsannu sieltäkin töhnät?

Jep :D Itseasiassa suihkuttanu käsisuihkulla koko vessan nurkkia myöten puhtaaks, pönttö kun sijaitsee pesuhuoneessa.

Yhteistyössä