Kohta vieraisiin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöystävä

Vieras
Miestä ei seksi enää kanssani kiinnosta. Olemme olleet yhdessä vajaat 3 vuotta. Mulla on ongelmia saada orgasmia, ja mies taas tulee parin työnnön jälkeen. Tavat eivät siis kohtaa, ja mies sanoo että on sama kun vetää käteen jos nainen ei saa.

Mä kuitenkin nautin seksistä, olen innokas ja teen aloitteita. Tykkään testailla leluja ja olen kokeilunhaluinen, vaikkakin meistä mies on se kokeneempi ja varmasti rohkeampikin osapuoli.

Mutta tätä miehen innottomuutta on kestänyt jo vuoden. Syksy oli todella hiljaista seksin saralla, silloin tällöin nopea akti ja siinä se. Tai sitten minä otan mieheltä suihin, mutta itse en saa vastapalvelusta. Tästä syystä tuo suihinottoinnokkuuteni vähentynytkin radikaalisti. Vaikka pukeutuisin miehen silmien edessä mustiin pitsialusvaatteisiin, hän ei katso minua tippaakaan haluavasti. Olen urheilullinen, muodokas, kaunis ja pidän hyvän huolen itsestäni. Mieskin sanoo, ettei sellaisessa todellakaan ole syytä.

En usko että on ketään vierasta, ei käyttäydy yhtään siihen tyyliin(tahtoo olla todella paljon kanssani, ei salaile puhelinta, vastaa aina kun soitan jne.). Meille menee muuten erinomaisesti, paremmin kuin aikoihin. Puhumme vaikka mistä, huumorintaju pelaa ja mieskin tykkää halailla ja pussailla. Mutta se eroottinen värinä poissa kokonaan. Onko mitään tehtävissä? Mäkään en enää jaksa kohta innostua ja yrittää, kun huomaan ettei toinen minusta syty.
Tuntuisi hirveältä, jos seksin takia muuten mahtava suhde loppuisi. Mutta nyt tässä alkaa tyrmätyksi tulemisen jälkeen ajattelemaan ties millaisia vaihtoehtoja, ja epäilemättä miestäkin muut naiset alkavat houkuttaa.

On se kumma, että MIES ottaa tuollaisen stressin naisen orgasmittomuudesta! Luulisi sen asian naista enemmän rassaavan. Nimittäin miehellä on loppujen lopuksi aika vähän tekemista naisen orgasmin saannin kanssa. Minä en ole yhdenkään miehen kanssa saanut ikinä, en koskaan, mutta omin käsin homma hoituu suit sait. Naiset ovat erilaisia.

Yksi konsti auttaa asiaa on hyväillä itse itsensä orkkuun edestä, kun mies tulee sisään takaapäin. Näin saadaan aikaiseksi ""puolioikea"" yhdyntäorkku ja kumpikin on tyytyväinen.

Niinpä. Sitä olen sanonut, että eihän se hänestä johdu. Mutta kyse ilmeisesti heikosta itseluottamuksesta, hänellä ottaa liian koville ettei ""osaa"" tyydyttää omaa naistaan. Mä saan omin avuin orgasmin muuten kyllä helposti, mutta se vaatii niin kovaa laajan alueen hankaamista, että on tosi vaikea miehen kanssa yhdynnässä ollessa alkaa tekemään. Hellä klitoriksen hierominen ei tehoa.

Hyvä niinkin, mutta parempi konsti mielestäni on kun mies kiertää takaapäin asennossa toisen kätensä lantion ympäri etukautta niin, että sormet yltävät klitorikselle.
Toinen käsi voi hyväillä rintoja, tai sieltä minne nainen kättä ohjaa.
Tämä ei ehkä onnistu kovin pulleilta, tai lyhytkätisiltä, mutta konstejahan piisaa.

Ap:n mies ei halunnut sexiä, joten ongelma on siinä. Itse en kyllä pystyisi vastustamaan kontallaan olevaa naista, vaikka olisin kuinka väsynyt.

Tulipahan tunnustetuksi yksi heikkouksistaan.

Minä olen kuule aivan kuin sinä! Pelkkä klitan hiplaaminen ei ole mistään kotoisin, pitää hieroa voimallisesti laajaa aluetta. Ja aina kun saa sen käsityksen, että naisille riittää, kun yhdellä sormella hivenen sivelee... :)

Kokeilkaa tätä: maatkaa kyljellään ja mies tulee sisään takaapäin. Sinä voit hieroa itseäsi edestä vaikka peiton kulmalla. Kyljellään ollessa saa otteisiin enemmän voimaa kuin nelinkontin. Tämä toimii meillä.

Minä en voi antaa miehen kosketella klitorista, sellainen suora painelu tuntuu erittäin ikävältä.

Minäkään en ole koskaan miehen kanssa saanut orgasmia. Joskus sain kun nuoli ja sormeili yhtäaikaa. Tämä nykyinen mies ei ole onneksi ottanut nokkaansa, kun en saa orgasmia, kun sanoin etten ole ennenkään, muidenkaan miesten kanssa saanut. No hänkään ei saa minun kanssani, no hyvin menee. Näemme vain viikonloppuisin ja mun täytyy saada seksiä joka ilta ja aamu silloin. Nyt on pari perjantaita mennyt, etten ole saanut, väsymystä. No kyllä siitä on sitten tappelu tullutkin. Että pienestä sitä suuttuu. Vai mitä?

Ei sun tarvitse selitellä miksi luotat mieheesi. Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Nimittäin, into tuppaa laantumaan parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin. Se ei tarkoita etteikö toinen enää välitä tai rakasta kuten ennen. Päinvastoin, rakkaus saattaa olla jopa syvempää.

Toiseen tottuu väkisinkin, jolloin ei enää käytä kaikkia tilaisuuksia hyväkseen nähdäkseen ja helliäkseen, vähän niinkun varastoon. Se toinen on siinä aina, melkein. Ehkä hän ei siksi enää jatkuvasti osoita kiinnostusta, mutta tekee sen kyllä sitten kun sille päälle tulee.

Luota mieheesi ja ennen kaikkea luota itseesi. Ehkä sinunkin olisi aika alkaa pitää suhdettanne vakiintuneena, elää muutakin kuin seksielämää, jolloin ehkä kerrat harvenevat mutta laatu paranee. Mutta se edellyttää luottamusta. Ei kannata pelätää että toinen haihtuu milloin tahansa ilmaan tai jättää. :)

Tuo on ihan luonnollista että sekstailuinto vähenee ensihuuman haihduttua. Mitä tuosta stressiä repimään.

Jos haluat kuitenkin yrittää saada orgasmin miehesi kanssa, kannattaa asialle tehdä jotain.

Ensiksi, unohtakaa itse varsinainen yhdyntä (siis sisään työntyminen), koska se tuskin kestää tarpeeksi pitkään jotta saisit orgasmin ja siitä muutenkin on vaikea saada.
Jos osaat itse tyydyttää itsesi, käytä miestä ja miehen elintä ihan omaan tyydytykseesi, tee sillä mitä haluat, mikä tuntuu hyvältä, esim. klitoriksen hierominen sillä. Miehesi kestää pidempään ja luultavasti nauttiikin enemmän.

Tsemppiä, älä masennu jos teillä kerran muuten on hyvä parisuhde...

Mutta mitä tehdä, kun miehen seksihalut ovat kokonaan ""kadonneet""? Siis seksiä ei ole ollut pitkään aikaan eikä sitä ilmeisesti ole tiedossa tulevaisuudessakaan. Ja kuitenkin tiedän, että mies vetää käteen, joten mistään täydellisestä haluttomuudesta ei ole kysymys, vaan siitä, ettei mies halua minua.

Masturboinnista ei saisi olla mustasukkainen, mutta pikkuhiljaa alkaa vituttaa, kun seksiä ei ole saanut puoleen vuoteen. Ja kuitenkin tuntuisi typerältä jättää mies pihtaamisen takia, kun muuten arki sujuu hyvin. Ja saan kyllä orgasmin, nautin seksistä, otan suihin, kokeilen eri asentoja ja paikkoja, mutta kun ei.

Yhteistyössä