kohta varmaan lyön tota lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun pitää tunnustaa että ajattelen joskus tosi ilkeästi mun vauvasta. Viimeks tänään kun mikään ei ollut hyvin. Räk räk räk vaan. Perkele, suoraansanoen, että kävi hermon päälle! Otin tutin väärinpäin suuhun ja purin sitä apinan raivolla samalla kun sittn hellästi hyysäsin pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No just joo. Jos kaikki uhmaikäsilleen huutavat "tasapainottomat" vanhemmat laitettaisiin hoitoon, saataisiinkin kipata skitsofreenikot, psykopaatit ja muut oikeasti sairaat oman onnensa nojaan resurssipulassa! Pikkusen laaja-alasempaa näkemystä peliin, kiitos.

Täällä oli vasta ketju jossa kysyttiin kuinka moni huutaa lapsilleen ja vastaajia oli paljon. Suurinosa äideistä huutaa välillä ja se tuskin maailmaa kaataa!

Näille mammoille pitäis tehdä kuten ne parisuhdeterapeutit teki eräälle miehelle: laittoivat sitä itseään isommat karjut huutamaan ja mollaamaan naamaa vasten. Oppi muuten kerrasta se ukko-oli kohdellut vaimoaan tosi huonosti siihen asti. Ja tuli ihan muuten vaan mieleen; oottakaapa kun ne lapsenne tulevat murrosikään... heh ihan jo etukäteen naurattaa kun tietää miten saatte takaisin kaiken sen mitä nyt heille päivittäin syydätte ;o) Ja varmaan he mielellään teitä paapovat kun olette vanhoja ja raihnaisia eikä hoitolaitoksiin enää mahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
Mun pitää tunnustaa että ajattelen joskus tosi ilkeästi mun vauvasta. Viimeks tänään kun mikään ei ollut hyvin. Räk räk räk vaan. Perkele, suoraansanoen, että kävi hermon päälle! Otin tutin väärinpäin suuhun ja purin sitä apinan raivolla samalla kun sittn hellästi hyysäsin pientä.

Ja tältä mammalta pitäis ottaa lapsi huostaan ja viedä eukko pakkohoitoon.
-kele miten sairaat ihmiset saa lapsia!!! Pakkosterilisaatio käyttöön uudelleen, tehtiinhän niitä vammaisillekin, miksei sitten henkisesti sairaille? Ja tää ihan lasten turvallisuuden takia.

Menkää ny herranjumala itteenne te jotka vastaatte näihin tyyliin "lapset pois ja hoitoon tommonen"?? Sit ihmetellään lehdistä kun taas joku äiti pahoinpiteli lapsensa (enkä nyt tarkota että ap on ryhtymässä semmoseen!!!), vaikka on voinu täältäkin apua ja vertaistukea hakea. Kyllä te jotkut yritätte olla niin v.itun jotain pyhiä neitsyt marioita, ettei uskoskaan moisia löytyvän. Helppohan se on jeesustella siellä, mut miettikääpäs jos sattus omalle kohdalle tai jollekin läheiselle tai kaverille. Mites sillon suu pannaan??!!!???!

Alkuperäinen kirjoittaja tavantallaaja:
Menkää ny herranjumala itteenne te jotka vastaatte näihin tyyliin "lapset pois ja hoitoon tommonen"?? Sit ihmetellään lehdistä kun taas joku äiti pahoinpiteli lapsensa (enkä nyt tarkota että ap on ryhtymässä semmoseen!!!), vaikka on voinu täältäkin apua ja vertaistukea hakea. Kyllä te jotkut yritätte olla niin v.itun jotain pyhiä neitsyt marioita, ettei uskoskaan moisia löytyvän. Helppohan se on jeesustella siellä, mut miettikääpäs jos sattus omalle kohdalle tai jollekin läheiselle tai kaverille. Mites sillon suu pannaan??!!!???!

Just siks tarttis hoitoon mennä ettei lapsilleen pahaa ehtis tekemään! Ja paranis ite!

Alkuperäinen kirjoittaja No jo on kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja tavantallaaja:

Just siks tarttis hoitoon mennä ettei lapsilleen pahaa ehtis tekemään! Ja paranis ite!

Onpas täällä sitte monta pätevää lääkäriä, kun osataan tehdä diagnoositki jo yhen kirjotuksen perusteella. Ois muuten moni oikee lekuri kateellinen tosta taidosta...

Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Antakaa lapset sijais kotiin tai antakaa adoptio lapseksi kokonaan. Miksi alkaa leikkiä kotia jos ei ole järkeä riittävästi siihen.

Peesi. Jos lapsi ollut yökylässä ja silti ei viitsi katsella, voi ne poiskin antaa. Ja miksi teet lisää?

Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
minkä ikänen tyttö sulla on? kyllä mullakin välillä hermot palaa ja kyllä siinä tosiaan itsensä kanssa tekee työtä että pysyy pelkästään siinä huutamisessa, mutta meillä ei onneksi ole jokapäiväistä toi tappelu

Tyttö täyttää talvella 3. Eikä ehkä tapeltas niin paljon jos vaan ite pystysin ottamaan rennomin, enkä hermostuis niin helpolla, esim. pukemisesta. Ennen ei ollukkaan niin väljä kuinka kauan kaikki kesti, mut nyt vaan napsuu jos ei tee heti niin kuin minä haluan! (ihan typerää ees vaatia ton ikäseltä moista, mut hermostun vaan vaik kuinka yritän hillitä itteni )

Lapsi on vielä pieni, yritä hillitä itseäsi ja vaatia vähemmän. Lue lastenpsykologiaa ja kasvatusta käsitteleviä kirjoja, ymmärrät paremmin itseäsi ja lasta ja pystyt käsittelemään tilanteita pidemmällä pinnalla. Juttele myös tuntemuksista muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, niin huomaat ettet ole yksin. Vauvan syntymän jälkeen joudut jakamaan aikasi kahden lapsen kanssa, esikoinen voi olla hankala ja vauva vie voimia, yritä hakea apua ajoissa.

siis hermot on menny koko viikon ihan super helpolla, tuntuu että huudan vaan koko ajan tolle likalle ihan perus jutuista ja taistelen itseni kanssa että en lyö! oli eilen anopilla yökylässä mutta ei tuntunut auttavan mitään, kylässä kun käydään jaksan vaikka mitä kiukuttelua mutta kun päästään kotiin alkaa heti tappelu. Mä en tieä enää mitä tekisin. Oon ihan loppu enkä millään ymmärrä miks napsahtelen koko ajan.

hae apua

Alkuperäinen kirjoittaja hullua:
siis hermot on menny koko viikon ihan super helpolla, tuntuu että huudan vaan koko ajan tolle likalle ihan perus jutuista ja taistelen itseni kanssa että en lyö! oli eilen anopilla yökylässä mutta ei tuntunut auttavan mitään, kylässä kun käydään jaksan vaikka mitä kiukuttelua mutta kun päästään kotiin alkaa heti tappelu. Mä en tieä enää mitä tekisin. Oon ihan loppu enkä millään ymmärrä miks napsahtelen koko ajan.

hae apua

tai anna lapset pois jos ei pää kestä

Onpa lohduttava kuulla, etten ole ainoa raskaanaoleva uhmaikäsien äiti, joka kärsii joka päivä huonosta omasta tunnosta, kun pinna palaa lapseen:)

Näköjään jotkut hermostuvat vielä vähemmästä, sillä itse olen kotona lapsen kanssa miltei kellon ympäri, mies paljon poissa ja omaa aikaa mulla on vain öisin. Uskon, että tilanne olisi eri, jos istellänikin olisi joskus mahdollisuus käydä yksin muuallakin kuin ruokakaupassa, jos olisin töissä ja lapsi hoidossa.

Onpa lohduttava kuulla, etten ole ainoa raskaanaoleva uhmaikäsien äiti, joka kärsii joka päivä huonosta omasta tunnosta, kun pinna palaa lapseen:)

Näköjään jotkut hermostuvat vielä vähemmästä, sillä itse olen kotona lapsen kanssa miltei kellon ympäri, mies paljon poissa ja omaa aikaa mulla on vain öisin. Uskon, että tilanne olisi eri, jos istellänikin olisi joskus mahdollisuus käydä yksin muuallakin kuin ruokakaupassa, jos olisin töissä ja lapsi hoidossa.

Siis tarkoitus ei ollut laittaa tuota hymynaamaa vaan surillinen naama eli näin :(

Siis tarkoitus ei ollut laittaa tuota hymynaamaa vaan surillinen naama eli näin :(

Alkuperäinen kirjoittaja VOIVOIVOI:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:

Ja tältä mammalta pitäis ottaa lapsi huostaan ja viedä eukko pakkohoitoon.
-kele miten sairaat ihmiset saa lapsia!!! Pakkosterilisaatio käyttöön uudelleen, tehtiinhän niitä vammaisillekin, miksei sitten henkisesti sairaille? Ja tää ihan lasten turvallisuuden takia.

Miksi? Tutin pureminen kuulostaa minusta ihan hyväksyttävältä tavalta purkaa aggressiota. Mieluummin tutti kuin lapsi, mies tai koira.... vai miten sitten pitäisi hoitaa ketutus pois? Niellä kaikki ja pitää kulissit kunnossa?

Uusimmat

Yhteistyössä