kohta tulee taas paha mieli :(

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lähden hakemaan poikaa kotiin mummon luota yökylästä.. Siellä odotettavissa hirvee itkupotkuraivari ettei tahdo lähteä kotiin, vaan tahtoo jäädä mummon luokse vielä koko päiväksi ja toiseksi yöksi :(
Mulla itsellä vaan morkkis näistä lyhyistäkin yökyläilyistä, kun tuntuu, että minun pitäis olla koko ajan pojan kanssa ja nyt tässä viime aikoina on joutunut olemaan monesti mummolassa hoidossa, kun on ollut hurjasti asioita hoidettavana.
Tuo lienee ihan normaalia kuitenkin, että harmittaa lähteä kotiin mummon luota? Ikää vähän vajaa 3v
 
No on tietysti. Mummot on mummoja ja mummoloissa on mummoloiden tavat. Ei mummot kiellä tai sano että myöhemmin, kulta, myöhemmin. Ne on paikalla tässä ja nyt. Onhan se lapsesta ihanaa kun saa jakamattoman huomion. :)

Siksipä sitä kai sanotaankin, että mummous on ihan parasta - lapset on aina ilahtuneita nähdessään ja pois pääsee kun itse väsyy lapsen kanssa touhuamiseen ;)
 
hmm
Mun 3v tyttö tekee samaa. Mutta, pyydä mummia tuomaan lapsi valmiiksi ulos ja kertomaan ajoissa että kohta äiti tulee sinut hakemaan. näin helpottuisi tuo lahtö kotiin.
 

Yhteistyössä