Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:![]()
![]()
![]()
Meillä mies paisto just lättyjä, kermavaahtoo ja hilloo päällä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
Oletko sillä alalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
Sieltä mun shoppailurahat tulee B)
(turkkilaisen kanssa oon naimisissa - mitäs luulisit sen tekevän työkseen?)
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:![]()
![]()
![]()
Meillä mies paisto just lättyjä, kermavaahtoo ja hilloo päällä...![]()
Vippaas pari lettua jälkkäriksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
Oisko sulla Ravistettava antaa joku hyvä pitsapohja resepti =)? Mulla tulee aina pohjasta niin paksu, että kitalakeen sattuu kun syö...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
Oisko sulla Ravistettava antaa joku hyvä pitsapohja resepti =)? Mulla tulee aina pohjasta niin paksu, että kitalakeen sattuu kun syö...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:[
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kiitos kannatuksesta alaa kohtaan B) :flower:
ootko harkinnu taikinan puolittamista, puolet pakkaseen ja toinen puoli käyttöön. niin minä teen
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:[
OkSähän saat sit ukoltas monenlaista herkkua..
![]()
![]()