D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elisa:minullakin on todella paha akne, kävin kosmetologilla, siellä puristettiin kaikki pois ja söin sitten samana päivänä herkkuja, naksui,suklaata yms. ja seuraavana päivänä naama kukki taas muutamia finnejä 8/// itte olen aknen takia itkenyt monesti, kun nää on kipeitä ja rumia eikä näitä kestäis millään.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:kuule silicaa, sitä litkua, kolme ruokalusikallista aamulla. Illalla vehnänalkioöljyä kaksi ruokalusikallista. Kaksi kk tätä ja sitten normiannokseen.
pyyhi molkosanilla kasvot, nielaise sitäkin lusikallinen.
sinkkivoide yöksi paikallisesti, ja ihan pelkkä kosteuttava perusvoide, KOSTEUTTAVA, TARKKA SIINÄ.
ruokavaliosta pois kalja ja siideri, viiniä lasillinen kohtuudella käytettynä.
AHA-ihonpuhdistus, mutta älä osta mitään kallista mitä kosmetologi ehdottaa. sulla on syy muualla kuin mitä se ehdottelee.
sulla on tulehdus siellä ja se pitää saada pois.
valkea jauho pois mahd paljon.
juo vettä, ja hae yrttiteetä JOKA POISTAA NESTEITÄ, sitä aamulla ja illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja parantunut:Uusimpien tutkimuksien mukaan oikeanlainen ruokavalio parantaa aknen. Yleinen harhaluulo on että rasva aiheuttaa finnejä, vaikka todelliset syylliset ovat sokerit ja viljat.
http://aknenhoito.blogspot.com/
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:jaahas, näin vanha aloitus nostettiin taasen![]()
Tällä hetkellä mun iho on täydellisen ihanassa kunnossa! Mulle sopii nämä raskaushormonitMut tiiän et helvetti pääsee irralleen taas synnytyksen jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:jaahas, näin vanha aloitus nostettiin taasen![]()
Tällä hetkellä mun iho on täydellisen ihanassa kunnossa! Mulle sopii nämä raskaushormonitMut tiiän et helvetti pääsee irralleen taas synnytyksen jälkeen...
voiku kivakoskas sulla on la?
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi::ashamed: :headwall: |O :'( :'(
mä alan olla niin väsynyt tähän naaman kukkimiseen. Roaccutan kuuria en hae kuin vasta ehkäisyn ollessa kunnossa ja lapsiluvun täysi. Apteekin voiteet on yks tyhjän kanssa, samoin naamiot sun muut. yritän ja yritän jaksaa mutta kyllä mä olen niin paska ihminen tällä hetkellä etten muuta osaa kuin kadehtia puhtaan ihon omaavia onnekkaita.
Finnejä löytyy lisäksi yläselästä ja pakaroista. Ja ei ne niin paljoa häiritsekään kuin nämä naamassa olevat.
tää on omanlaisensa helvetti....
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi::ashamed: :headwall: |O :'( :'(
mä alan olla niin väsynyt tähän naaman kukkimiseen. Roaccutan kuuria en hae kuin vasta ehkäisyn ollessa kunnossa ja lapsiluvun täysi. Apteekin voiteet on yks tyhjän kanssa, samoin naamiot sun muut. yritän ja yritän jaksaa mutta kyllä mä olen niin paska ihminen tällä hetkellä etten muuta osaa kuin kadehtia puhtaan ihon omaavia onnekkaita.
Finnejä löytyy lisäksi yläselästä ja pakaroista. Ja ei ne niin paljoa häiritsekään kuin nämä naamassa olevat.
tää on omanlaisensa helvetti....